  • 1. Data: 2003-06-16 12:30:22
    Temat: rejestracja skutera z USA
    Od: "Mate0" <f...@...pl>

    Czesc

    Pare lat temu matka chrzesna podarowala mi skuter Honda.
    Kupila go w USA i przyslal mi. Byl on zniszczony.
    Udalo mi sie go naprawic, wymienilem czesci, wszystko co potrzeba.
    Zajelo mi to troche czasu ale juz dziala.
    Mam teraz pytanko. Co trzeba zrobic aby moc go legalnie uzywac w Polsce?
    Nalezy go zarejestrowac ale co jest dokladnie potrzebne,
    probowalem uzyskac informacje w wydziale komunikacji ale pani
    nie potrafila mi zabardzo odpowiedziec.
    Obecnie dokumenty jakie posiadam to kwit celny oraz umowa z ciocia.
    Co moga jeszcze wymagac?

    Mate0
    m...@i...pl
    www.fotki.poznan.prv.pl

  • 2. Data: 2003-06-16 14:43:52
    Temat: Re: rejestracja skutera z USA
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Nie mam zielonego pojęcia, co mogą jeszcze wymyślić w Wydziale Komunikacji,
    ale proponuję po prostu złożyć wniosek o rejestrację i dołączyć posiadane
    dokumenty. Najwyżej upomną się coś innego. Osobiście wydaje mi się, że może
    być potrzebne jakieś badanie techniczne, by stwierdzić, że to w ogóle może
    jakoś bezpiecznie jeździć, ale nie jestem pewien w tym wypadku, bo nie wiem,
    czy pod pojęciem skuter rozumiesz motorower czy motocykl.