  • 1. Data: 2002-02-26 17:22:41
    Temat: wpis dziecka do dowodu
    Od: "Tomy" <d...@p...onet.pl>

    Witam

    Jak uzyskac wpis do dowodu ze mam dziecko od 4 lat place alimenty a dziecko
    nie ma mojego nazwiska ani nie mam go w dowodzie gdzie to sie zalatwia ? co
    mam zrobic ?

    dzieki za pomoc

  • 2. Data: 2002-02-26 21:45:45
    Temat: Re: wpis dziecka do dowodu
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Tue, 26 Feb 2002 18:22:41 +0100, "Tomy" <d...@p...onet.pl>
    wrote:

> [...]
    >nie ma mojego nazwiska ani nie mam go w dowodzie gdzie to sie zalatwia ? co

    Nigdzie się tego nie załatwia, gdyż w DO nie ma miejsca na wpisanie
    jakiegokolwiek dziecka. W starych dowodach było takowe rubryki, ale w
    aktualnie obowiązujących nie ma i już.
    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 3. Data: 2002-03-04 19:43:45
    Od: Myszoor <m...@p...fm>

    a uznałeś dziecko? z tego co napisałeś wynika,że nie. Jeżeli chcesz aby
    dziecko nosiło twoje nazwisko to musisz iść do Urzędu Stanu Cywilnego i
    za zgodą matki uznać je za swoje.