  • 1. Data: 2002-02-26 15:29:58
    Temat: swiadczenie urlopowe za rok 1999 - ile wynosilo
    Od: "Marcin Brzozowski" <a...@a...pl>

    pytanie jak w naglowku
    ile wynosilo swiadczenie urlopowe w 1999roku
    czy kwota brutto jest w tym wypadku uZUSowiona?
    o ile dobrze wiem nie ma tez kosztow uzyskania przychody wiec potroca sie
    tylko i wyulacznie 19%podatek
    Prosze mnie poprawic jesli cos jest nie tak
    Marcin B.

  • 2. Data: 2002-02-26 15:59:00
    Temat: Re: swiadczenie urlopowe za rok 1999 - ile wynosilo
    Od: "ktp" <k...@a...net>

    Użytkownik "Marcin Brzozowski" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tylko i wyulacznie 19%podatek
    > Prosze mnie poprawic jesli cos jest nie tak

    486,35 brutto minus 92,40 podatek (jeśli 19%)
    pozdr
    KTP

  • 3. Data: 2002-02-26 15:59:39
    Od: "Pikorska Wiola" <p...@n...polexpo.com.pl>

    Marcin Brzozowski napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
    >tylko i wyulacznie 19%podatek
    >Prosze mnie poprawic jesli cos jest nie tak

    Świadczenie urlopowe wynosiło
    brutto 486,35
    podatek 92,40
    do wypłaty 393,95
    Nie było u ZUSowione ( z tego co pamiętam )
    Jolka

  • 4. Data: 2002-02-27 07:54:10
    Temat: czy podobnbie jest z odprawka poz zwolnieniu pracwonika?
    Od: "Marcin Brzozowski" <a...@a...pl>

    czy podobnbie jest z odprawka poz zwolnieniu pracwonika?
    tzn nie uZUSowieone i bez kosztow uzyskania?