  • 1. Data: 2004-02-11 09:25:09
    Temat: wojskowe ćwiczenia
    Od: "ArturS" <a...@n...com.pl>

    Witam
    googlam i nie potrafię wyłowić przepisów/zarządzeń wymieniających
    podstawy zdrowotne (typu lista chorób-schorzeń) i podstawy prawne
    uniemożliwiające odbycie krótkotrwałego ćwiczenia wojskowego.
    Po studiach odsłużyłem swoje, potem odbyłem jedne krótkotrwałe
    ćwiczenie. Po nich nie mam ani czasu ani ochoty na następne. Zawsze
    mogę na kilka dni przed ćwiczeniami zapaść na coś przewlekłego, ale
    wolałbym to odroczyć raz a dobrze, tak by o mnie zapomnieli.
    Tak więc proszę o linki w wskazówki gdzie to znaleść.
    --
    ArturS haft komputerowy
    Opole 453 18 07, naświetlarnia drukarni PRO MEDIA