  • 1. Data: 2003-10-08 15:35:32
    Temat: wojsko taka fajna sprawa z komorka
    Od: "Michał" <s...@p...onet.pl>

    powiedzmy ze jednoczesnie ucze sie i pracuje, jestem w ostatniej klasie..
    w tym czasie biore telefon w abonamencie, podpisuje umowe na 2 lata, w ciagu
    roku koncze szkole, przychodzi czas na wojsko.. i stad moje pytanie..
    co sie dzieje z umowa?
    kto placi abonament?
    (zarabiam powiedzmy okolo 1000zl, abonament jakies 200 zl. a zold to jakies
    120.) wiec kto w czasie mojego pobytu w wojsku za to placi?

    hmm tak mnie jakos naszlo...
    przepraszam jesli takie pytanie juz bylo...

    Pozdro Michał

  • 2. Data: 2003-10-08 15:39:20
    Temat: Re: wojsko taka fajna sprawa z komorka
    Od: n...@s...strefa.pl (SDD)

> [...]
    jakies
    > 120.) wiec kto w czasie mojego pobytu w wojsku za to placi?

    a) Minister Sprawiedliwośći

    b) Konsul Generalny Republiki Mongolskiej

    c) Przewodniczący Organizacji Wyzwolenia Palestyny

    d) odbywajacy slużbę wojskową abonent, będący w momencie podpisywania umowy
    osobą dorosłą i w pełni świadomą swych czynów

    Prawidłowe odpowiedzi prosimy kierować na numer 0-700 997...

    --
    Zaloz prywatne forum:
    http://forum.onet.pl

  • 3. Data: 2003-10-08 18:07:45
    Od: "NoMAD" <l...@o...pl>

> [...]
    umowy
    > osobą dorosłą i w pełni świadomą swych czynów
    >
    > Prawidłowe odpowiedzi prosimy kierować na numer 0-700 997...

    Jakbys nie napisal punktu "a) Minister Sprawiedliwosci" to pewnie by zgadl.
    A tak ma twardy orzech do zgryzienia....

    BOZE jacy ludzie potrafia byc... no nawet nie mam okreslenia na to!!!
    Po prostu niektorzy powalaja na kolana..