  • 1. Data: 2006-04-03 21:53:09
    Temat: wojsko - rezerwa
    Od: "Janusz M." <m...@p...onet.wytnij.pl>

    Witam
    Trzy lata temu zostalem skierowany do odbycia służby zastępczej.
    Na podstawie ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o zmianie ustawy o powszechnym
    obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej oraz o zmianie ustawy o służbie
    zastępczej.
    Przysługuje mi przesniesienie do rezerwy.
    Dz. U. z 2005r. Nr. 180 poz. 1496
    Chce pojechac do WKU i poprosic o przeniesienie do rezerwy. Czy mam sie
    czegos obawiac ? bo mam mieszane uczucia. Czy aby oni napewno znaja aktualna
    ustawe i nie beda mnie probowali wrobic w jakies prace spoleczne ? ;-)

    Janusz

  • 2. Data: 2006-04-07 19:39:24
    Temat: Re: wojsko - rezerwa
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Janusz M. napisał:
    > Chce pojechac do WKU i poprosic o przeniesienie do rezerwy. Czy mam sie
    > czegos obawiac ? bo mam mieszane uczucia. Czy aby oni napewno znaja aktualna
    > ustawe

    Możesz spokojnie założyć, że nie znają. Na wypadek jeśli wizyta nie
    przyniesie skutku, przygotuj sobie zawczasu wniosek na piśmie (i kopię,
    żeby mieli na czym potwierdzić przyjęcie).