  • 1. Data: 2006-04-03 20:05:50
    Temat: co robić
    Od: "Chiarstic Slide \(aphex\)" <p...@g...com>

    Dostałem w październiku mandat na 50zł.
    miesiąc temu wypełniałem pit do zwrotu nadpłaty podatku dochodowego (za
    prace w 2005). Dzisiaj dostałem papier: "Zawiadomienie o zajęciu prawa
    majątkowego stanowiącego wierzytelność pieniężną u dłużnika ...".
    W treści "Do wiadomości zobowiązanego: (...) Wzywa się ww. dłużnika, aby
    należnej od niego kwoty z tytułu ZWROTU NADPŁATY PODATKU DOCHODOWEGO bez
    zgody organu egzekucyjnego nie uiszczał zobowiązanemu". (...).

    Niewiem o co w tym chodzi, niby mam wpłacić na konto 50zł i tyle ? Rozumiem
    ze pieniedzy z nadpłaty nie dostane do poki nie zapłace ?
    No ale najpierw chyba musze dostac ten zwrot by moc opłacic ten mandat.
    Czarna magia.

    --
    Dawniej jako: Jacek22, gg:2048838; www.aphextwin.only.pl
    Soltek FRN2-L; Barton 2500@3200+; 2x512ram (Goodram);

  • 2. Data: 2006-04-03 21:14:04
    Temat: Re: co robić
    Od: "vati" <v...@p...onet.pl>

    Tak jak mówisz - nie dostaniesz zwrotu, dopoki nie zapłacisz. Możesz sie
    dowiedziec czy jest możliwość przekazania nadpłaty bezposrednio na mandat i
    otrzymania potem pomniejszonej sumy.

  • 3. Data: 2006-04-04 11:13:45
    Od: "DarkDaro" <d...@n...pl>

    Użytkownik "vati" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Tak jak mówisz - nie dostaniesz zwrotu, dopoki nie zapłacisz. Możesz sie
    > dowiedziec czy jest możliwość przekazania nadpłaty bezposrednio na mandat
    > otrzymania potem pomniejszonej sumy.

    Kiedyś sami odliczali i ręsztę zwracali albo odejmowali od całości
    zadłużenia. Chyba się coś pozmieniało ?

    --
    PZDR
    Mroczny Daro