  • 1. Data: 2006-03-01 15:45:51
    Temat: wojsko a schizofrenia
    Od: "a" <2...@h...com>

    Witam
    Wlasnie przyszlo mi wezwanie po bilet na wku.Choruje na schizofrenie.Moga
    mnie wziac do wojska.Co musze ze soba zabrac na wezwanie do wku aby mnie
    nie wzieli do wojsko.Czy wystarcza ksera wypisow ze szpitala i mam ksero
    zaswiadczenie o stanie zdrowia(zalatwialem rente).Prosze pomozcie bo sie
    boje wojska.

  • 2. Data: 2006-03-01 15:52:06
    Temat: Re: wojsko a schizofrenia
    Od: Maciek<p...@i...pl>

> [...]
    > nie wzieli do wojsko.Czy wystarcza ksera wypisow ze szpitala i mam ksero
    > zaswiadczenie o stanie zdrowia(zalatwialem rente).Prosze pomozcie bo sie

    Masz prawo ubiegać się o służbę zastępczą. Ubiegają się o nią ci którzy uważają,
    że nie mogą iść do wojska.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 3. Data: 2006-03-01 16:44:27
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Maciek<p...@i...pl> writes:

    [...]

    > Masz prawo ubiegać się o służbę zastępczą. Ubiegają się o nią ci
    > którzy uważają, że nie mogą iść do wojska.

    Schizofrenicy mają kategorię A?

  • 4. Data: 2006-03-01 19:43:32
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "Piotr Dembiński" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Schizofrenicy mają kategorię A?

    zalezy w ktorej jazni,szanowny mr jackyl or dr hyde :D
    --
    pozdro
    ape

  • 5. Data: 2006-03-01 19:48:58
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 01 Mar 2006 17:44:27 +0100, Piotr Dembiński napisał(a):

    > Schizofrenicy mają kategorię A?

    Nie mają! Autorowi wątku przysłali wezwanie na komisje wojskowa.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 6. Data: 2006-03-01 19:50:26
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 1 Mar 2006 16:45:51 +0100, a napisał(a):

> [...]
    > nie wzieli do wojsko.Czy wystarcza ksera wypisow ze szpitala i mam ksero
    > zaswiadczenie o stanie zdrowia(zalatwialem rente).

    Powinno wystarczyć, na wszelki wypadek postaraj się o to, żeby było
    aktualne. Przydałaby się też jakaś opinia lekarza prowadzącego.
    Nie obawiaj się, do wojska z taką chorobą napewno nie pójdziesz!

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 7. Data: 2006-03-01 20:19:55
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "scream" <n...@p...pl> napisał w wiadomości >

    > Powinno wystarczyć, na wszelki wypadek postaraj się o to, żeby było
    > aktualne. Przydałaby się też jakaś opinia lekarza prowadzącego.
    > Nie obawiaj się, do wojska z taką chorobą napewno nie pójdziesz!

    a przed laty jeden taki plugawy i okregowy prokurator wojskowy (nazwisko
    na zyczenie) na spotkaniu z nauczycielami przysposobienia obronnego
    stwierdzil autorytatywnie, ze: "wojsko potrzebuje psychopatow,
    socjopoatow i innych patow". :-)

    --
    pozdro
    ape

  • 8. Data: 2006-03-01 22:17:57
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 1 Mar 2006 21:19:55 +0100, ape napisał(a):

> [...]
    > na zyczenie) na spotkaniu z nauczycielami przysposobienia obronnego
    > stwierdzil autorytatywnie, ze: "wojsko potrzebuje psychopatow,

    Tia, takich psychopatów jest w wojsku "na pęczki" :) Niestety zazwyczaj to
    żołnierze zawodowi, którzy mają w dodatku jakiś wpływ na poborowych :|

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 9. Data: 2006-03-01 22:48:02
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    "ape" <a...@n...poczta.fm> writes:

    [...]

> [...]
    > obronnego stwierdzil autorytatywnie, ze: "wojsko potrzebuje
    > psychopatow, socjopoatow i innych patow". :-)

    Podobno wielu socjopatów zajmuje się biznesem.
    Inni siedzą w komputerach.

  • 10. Data: 2006-03-02 10:43:37
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Piotr Dembiński napisał(a):