  • 1. Data: 2005-04-21 14:38:29
    Temat: wniosek o upadłość Spółki z o.o.
    Od: "Jarek" <w...@o...pl>

    Witam,
    w jaki sposób i na jakich drukach oraz do jakiego Sądu wierzyciel złożyć
    wniosek o upadłość Spółki z o.o.(dłużnika).

    Pozdrawiam
    Jarek

  • 2. Data: 2005-04-22 19:27:59
    Temat: Re: wniosek o upadłość Spółki z o.o.
    Od: "Anstak" <a...@o...pl>

    Witam,
    Z tego co wiem to nie ma na to formularza.
    Polecam zakup Prawa Upadłościowego i Naprawczego i jego bardzo dokladna
    lekture lub wizyte u prawnika ( bo latwe to nie jest).
    Wniosek skladasz do Sądu Rejonowego wydzial gospodarczy,( czasem w sadach
    gospodarczych istnieje dzial upadlosci ). Oplata stala 200 zł. jezeli masz
    wiecej pytan to ew napisz na pryw
    Pozdr
    Ania

    t003.jasien.net...