  • 1. Data: 2005-01-10 05:02:58
    Temat: Re: Skandal!!! KK dokonuje oszustw finansowych.
    Od: moui <w...@s...com>

    Mc Car/Van wrote:

    > Czytal ja? Jest tam wyraznie napisane, ze Caritas
    > Polska zostala powolana przez Konferencje Episkopatu Polski.
    > Co rozni wrogowie Kosciola i Episkopatu maja do wtracania
    > sie w jej sprawy?

    Jezeli Glemp rejestruje organizacje i pobiera na nia pieniadze ze
    swieckiego ministerstwa, to musi sie przed spoelcznestwem rozliczyc.
    Publiczne pieniadze nie sa prywatna sprawa zlodziejaszkow w sutannach.

    > ////////////////////////////////////////////////////
    > MISJA Caritas Polska jest instytucj charytatywn

    Co to znaczy? Czy w tym miesci sie wyplacanie zobowiazan finansowych za
    uprawianie niewolnictwa podczas rzadow Hitlera?

    powoBan
    > przez Konferencj Episkopatu Polski.

    Moze i byc powolany przez sama Maryje Dziewice. Caritas podlega prawu
    cywilnemu swieckiemu i tyle. Feudalne folwarki skonczyly sie dawno.
    Zyjemy w 21 wieku.

    Caritas Polska okre[la swoj
    > misj jako: UsBysze gBos ubogich, przyj go jako wBasny
    > i sta si tym gBosem.

    Gdzie tam jest splacanie dlugow za niewyplacone niewolnikom zarobki za
    czasow Hitlera? Co nastepne? Wyplata odszkodowan ofiarom pedofilii kleru
    pod przykrywka pomocy spolecznej?

    > DZIEDZINY POMOCY Caritas udziela ró|nych
    > form pomocy: od pomocy doraznej (finansowej, rzeczowej np. pieni
    > dze, |ywno[ , ubrania, leki) do pomocy strukturalnej (budowanie
    > zdolno[ci organizacyjnej np. pomoc w tworzeniu nowych placówek
    > Caritas, organizacja szkoleD, konsultacje z trenerami i specjalistami).
    > ////////////////////////////////////////////////////
    ////////////

    Wlasnie. Jakos nie ma tam zobowiazan finansowych KK w Niemczech za
    pieniadze polskiego podatnika.

    > Gdzie jest dowod, ze Caritas polska
    > nie posredniczy tylko daje na odszkodowania
    > z pieniedzy polskiego podatnika?

    Co to znaczy posredniczy? Przeciez sami napisali ze z pieniedzy polskich
    podatnikow wyplacili odszkodowania za Niemiecki KK.

    > Nie cierpie gdy komunisci i ateisci probuja wyznaczac misje
    > Kosciola i instytucji koscielnych.

    Pewnie nie cierpisz tez kiedy cyklisci wtykaja nos w wewnetrzne sprawy
    KK zwane pedofilia?

    > Smieszne by bylo gdyby Kosciol wyznaczal
    > misje instytucji ateistycznych i komunistycznych.

    Jezeli bedzie je oplacal, to bedzie mial takie prawo. Narazie to swickie
    spolecznestwo placi za zbrodnie wojenne KK zwane niewolnictwem.

    > Jakich "trzecich"? Dla kogo? Dla Caritas Polska?

    KK w Polsce, KK w Niemczech i Caritas niemiecki sa osobami trzecimi
    wobec Caritasu Polska. Nie ma znaczenia kto komu daja nakazy.

    > Pisales o misji, a w misji jest wyraznie
    > powiedziane, ze Caritas Polska zostala zalozona
    > przez Konferencje Episkopatu Polski.

    Moze byc zalozona i przez swieta Cecylie. Jezeli Caritas zarejestrowana
    jako non profit spoleczny, to nie wolno uprawiac oszustw w wyplacaniem
    zobowiazan finansowych nie majacych zwiazku z opieka spoleczna, a juz
    napewno nie regulowac zobowiazan finansowych niemieckiego KK.

    > Kto nazwal posredniczenie w przekazywaniu
    > odszkodowan "byciem skarbonka"? Ty nazwales,
    > wiec nie wkladaj tych deklaracji w usta Caritas Polska.

    Carits Polska wyplaca odszkodowania za zbrodnie niemieckiego KK. To
    nazywasz dzialanoscia charytatywna?

    > Wyraznie bylo napisane o "pracy przymusowej dla instytucji
    > koscielnych" a nie "episkopatowych

    Mozesz nazwac ich agencja towarzyska jezeli ci wygodniej spac. Dali
    ciala Hitlerowi, a teraz chca zeby polscy podatnicy za to placili.

    > Ktorego punktu?

    Charytatywnego charakteru.

    > Nic takiego nie ma tam napisane:

    Nie czytasz co wklejasz. Przeczytaj swoje wlasne wypociny wyzej.

    > ///////////////////////////////////////////
    > Grupa XI ODSZKODOWANIA DLA ROBOTNIKÓW PRZYMUSOWYCH KIEROWANYCH

    Ladnie. "Kierowanych". Przez kogo? SS. I oczywiscie KK wzbranial sie,
    ale nie byl w stanie przeciwstawic sie brutalnemu Hitlerowi, wiec
    katowal Polakow i Rosjan na plebanii wbrew wlasnej woli. Biedactwa.

    DO PRACY
    > W INSTYTUCJACH KOZCIOAA KATOLICKIEGO

    niemieckiego dodaj. KK drze szaty ze nie odpowiada za zbrodnie w innych
    krajach, a tutaj wygodnie jest mataczyc. W dodatku nie sa to
    zobowiazania Caritasu. Wiec niech niemiecki KK reguluje swoje wlasne
    zobowiazania z wlasnej kasy a nie z kasy Caritasu oplacanej w obu
    krajach glownie przez podatnika.

    W CZASIE II WOJNY ZWIATOWEJ Razem:
> [...]
    > wypBaceniu odszkodowaD za prac tym osobom lub ich spadkobiercom. W
    > przypadku, gdy osoba poszkodowana zmarBa po 15.02.1999 r., o
    > odszkodowanie mog ubiega si spadkobiercy poszkodowanych, tzn.
    > maB|onkowie, dzieci, w nast pnej kolejno[ci rodzeDstwo lub wnuki. Osoby
    > poszkodowane zgBaszaBy swoje wnioski do Caritas Niemieckiej, ta z kolei
    > poprosiBa o wspóBprac i po[rednictwo Caritas Polsk w wypBaceniu
    > odszkodowaD na terenie naszego kraju. Obecnie trwa kolejny etap
    > wypBacania odszkodowaD.
    > ////////////////////////////////////////////////////
    /////////////////////////////////////////

    > Czy ty wiesz co to jest "broker finansowy"? Pewnie nie bardzo.

    > Pytam jeszcze raz: Gdzie jest twoj dowod na to, ze
    > przekazano na wyplate odszkodowan wiecej niz wplynelo
    > na ten cel od Caritas niemieckiej albo, ze Caritas Polska
    > calkowicie uregulowala te zobowiazania?

    To wynika z tekstu na stronie 37 raportu Caritas Polska.

    > Ja to widze, ze komunisci strasznie sie denerwuja,
    > ze jakies pieniadze na odszkodowania nie przeszly
    > przez ich rece.

    Zwlaszcza te przeznaczone na dozywianie bezdomnych ktore w zamian
    reguluja zobowiazania KK za zbrodnie wojenne.