  • 1. Data: 2004-10-18 05:39:33
    Temat: Pilna prośba o poradę
    Od: "Iwona" <i...@p...onet.pl>

    Witajcie

    Chciałam Was prosić o poradę. Otóż 2 lata temu zrezygnowałam z usług TP SA,
    dostałam rozliczeniowe rachunki, wszystko popłaciłam,nikt mnie przez 2 lata za
    nic nie ścigał.

    Nagle dostałam list od firmy ściągającej długi, że mam zaległości w TP SA na
    kwotę 80zł, mój dług TP SA sprzedała właśnie tej firmie ściągającej długi!

    Czy to jest normalne, żeby po dwóch latach nagle przypomnieć sobie, że mam nie
    zapłacony zachunek za maj 2002? Dlaczego nie odcięli mi telefonu, skoro jeszcze
    kilka miesięcy z niego korzystałam i regularnie opłacała abonament itp???
    Jak na złość - niedawno robiłam porządki i wszystko wyrzuciłam!!! Szlag mnie
    trafia!

    Jak myślicie, zapłącić te 80zł i zapomnieć o TP SA, czy się szarpać - dlaczego
    dopiero teraz itp.? Nadmieniam, że nie dostałam przez 2 lata żadnego monitu itp!

    Z góry dziękuję za odpowiedzi

  • 2. Data: 2004-10-18 06:05:37
    Temat: Re: Pilna prośba o poradę
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    Sprawdz dokladnie czy przekazano kwote do windykacji czy moze faktycznie
    sprzedano wierzytelnosc.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 3. Data: 2004-10-18 07:21:36
    Od: "Iwona" <i...@p...onet.pl>

    > Sprawdz dokladnie czy przekazano kwote do windykacji czy moze faktycznie
    > sprzedano wierzytelnosc.

    cytuję:
    "TP SA ... na podstawie umowy cesji wierzytelności z dnia ... dokonała przelewu
    wierzytelności z tytułu umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych na
    rzecz ..."

  • 4. Data: 2004-10-18 09:16:40
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Iwona wrote:
> [...]
    > wierzytelności z tytułu umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych na

    Złóż skargę u Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych
    (www.giodo.gov.pl) na bezprawne przekazanie Twoich danych osobowych.
    Wyrzuć wezwanie do kosza, ignoruj kolejne.
    Groźna będzie dopiero przesyłka z sądu, ale mało prawdopodobne żeby taka
    przyszła.
    Chyba że chcesz zapłacić...

    KG