  • 1. Data: 2004-08-03 07:59:46
    Temat: wiza do Usa
    Od: "N" <n...@b...pl>

    Pod koniec sierpnia mam spotkanie z konsulem, kiedy powinnam wysłać (drogą
    internetową) wniosek o wizę? Teraz czy przed spotkaniem? I jeszcze jedno w
    jakim języku rozmawia się z konsulem? Po polsku czy po angielsku?

  • 2. Data: 2004-08-03 08:12:55
    Temat: Re: wiza do Usa
    Od: "pamana" <p...@w...pl>

    > Pod koniec sierpnia mam spotkanie z konsulem, kiedy powinnam wysłać (drogą
    > internetową) wniosek o wizę? Teraz czy przed spotkaniem? I jeszcze jedno w
    > jakim języku rozmawia się z konsulem? Po polsku czy po angielsku?

    gratuluje , zycze powodzenia i polecam alt.pl.usa-loteria
    p.

  • 3. Data: 2004-08-03 14:52:13
    Od: ">>torpis<<" <torpis66/usunto/@gazeta.pl>

    Dnia Tue, 3 Aug 2004 09:59:46 +0200, N <n...@b...pl> napisał:

    > Pod koniec sierpnia mam spotkanie z konsulem, kiedy powinnam wysłać
    > (drogą
    > internetową) wniosek o wizę? Teraz czy przed spotkaniem?

    Kiedy wyslesz nie ma znaczenia

    > I jeszcze jedno w
    > jakim języku rozmawia się z konsulem? Po polsku czy po angielsku?

    W jakim chcesz

    --
    Pozdrawiam ! GG5624882 piotr.step[at]wp[kropka]pl

  • 4. Data: 2004-08-04 06:55:28
    Od: "N" <n...@b...pl>

    Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > gratuluje , zycze powodzenia i polecam alt.pl.usa-loteria
    > p.

    Nie rozumiem tego komentarza? O co chodzi?

  • 5. Data: 2004-08-04 06:55:50
    Od: "N" <n...@b...pl>

    Użytkownik ">>torpis<<" <torpis66/usunto/@gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Kiedy wyslesz nie ma znaczenia