  • 1. Data: 2005-07-25 07:45:57
    Temat: Re: Odszkodowanie z OC i naprawa we własnym zakresie
    Od: Ogrodnik <o...@o...pl>

    "atryda" <g...@o...pl> oświadczył całemu światu:

    >nie wiem o jakich bajkach pan mowisz..
    Ja "piszę" (a nie "mówię"), o tym co napisałeś.

    > napewno doswiadczenia
    Naprawdę "na pewno" pisze się rozdzielnie - pani tego nie mówiła, czy
    jeszcze tego nie przerabialiście ?

    >rozumu a na starosc wrecz sie go traci
    Przeczytaj w słowniku co oznacza słowo "rozum".

    I co, poszedł i zapewne wrócił :-) Istnieje ....@o...pl ?

    >bo to nasza sprawa i my wymieniamy poglady a ty sie nie mieszaj..
    Gdyby tak było, to nie słalibyście listy tu na listę. Skoro jest inaczej, to
    jest to nasza wspolna, publiczna sprawa.
    Zachowujesz się nagannie na publicznym forum, więc ja to piętnuję też
    publicznie.
    A teraz przeproś i grzecznie wyjdź.
    EOT
    --
    Jan Tadeusz Koniowalski :-)

  • 2. Data: 2005-07-25 13:56:49
    Od: "atryda" <giudichar[tnij_wasc_wstydu_oszczedz]@o2.pl>

> [...]
    > jest to nasza wspolna, publiczna sprawa.
    > Zachowujesz się nagannie na publicznym forum, więc ja to piętnuję też

    Panie Koniowalski ty to chyba jakas rodzina Kamila bo piszecie obaj z
    Olsztynskiego uzywacie obaj modemu i obaj dop.......cie sie do wszystkiego
    tylko nie do meritum sprawy a zeby nie byc goloslownym wyszukaj sobie na
    grupie wszystkie posty na ktore pisze KaMil a wtedy zobaczysz jak pieknie
    merytorycznie odpowiada innym .. a jakby ci sie nie chcialo to ci powiem ze
    najczesciej jego posty dotycza bledow gramatycznych i stylistycznych jak
    rowniez netykiety , cytowania itd itp.. co do o3.pl czy istnieje nie wiem
    mail wyszedl i nie wrocil wiec moze jest taki server pocztowy.. a ze ty
    wiesz ze nie ma o3.pl to juz w 100% upewnia mnie ze sam jestes Kamil
    Koniowalski lub jego brak blizniak.. z waszych wypowiedzi nie trudno to
    zauwazyc.. macie identyczny styl a jak chcesz kogos uczyc dobrych manier lub
    ortografii sa do tego odpowiednie grupy dyskusyjne ktore przyjma cie z
    otwartymi rekami .. takie egzemplarze powinny byc pod ochrona . no i ten
    nick Koniowalski .. :) .. no coz .. pewnie myslisz ze jestem niepelnoletni i
    tak sie napaliles? a fe nie wiesz ze to teraz jest niemodne .. ze scigaja
    takich ? a ty tutaj ..pod latarnie na grupe o prawie. :).. ciekawe..

    jesli ktos ma jeszcze jakas prywate do mnie niech pisze na priv ja nie
    chowam sie za nieprawdziwymi adresami mailowymi wiec jesli wyrzucisz filtr
    antyspamowy z mego adresu to maile do mnie na pewno dojda