  • 1. Data: 2002-12-11 23:17:58
    Temat: windykacja a...
    Od: "Piotr 'olShaq' Olszewski" <o...@n...o2.pl>

    Znajomy dostal listowne powiadomienie z firmy Allegro o nie uregulowaniu
    rachunkow. Z tresci wynika, ze jezeli w ciagu 10 dni nie rachunki nie
    zostana uregulowane (na kwote 18zl :)) to zostanie dokonana cesja
    wierzytelnosci na rzecz firmy windykacyjnej...
    Moje zapytanie brzmi: 1) W jaki sposob wyegzekwuje naleznosc firma
    windykacyjna - posteowaniem sadowym i egzekucyjnym? 2) Czy ma mozliwosc
    wyegzekwowania czegokolwiek od obywatela niepelnoletniego - nie
    posiadajacego zadnych wlasnosci? (<- Rowniez tyczy sie moje 2 pytanie
    dzialalnosci komornika na niepelnoletnich...)

    --
    olShaq
    ____________________

  • 2. Data: 2002-12-12 07:30:14
    Temat: Re: windykacja a...
    Od: "Daniel /Dan/ Sniegon" <d...@p...pl>

    > Moje zapytanie brzmi: 1) W jaki sposob wyegzekwuje naleznosc firma
    > windykacyjna - posteowaniem sadowym i egzekucyjnym?

    Przyjedzie 4 lysych i da niezly wycisk!

    Kuna - przeciez to jest tylko18 zl - niech je zaplaci
    i bedzie swiety spokoj a nie bawic sie "co kto moze i dlaczego."
    Tym bardziej, ze w koncu cos sprzedawal i zgodzil sie
    na regulamin allegro i jego oplaty. Nie mowiac, ze przez
    takich ludzi to potem i mi podnosza oplaty
    za sprzedaz na allegro!

    Pozdrawiam
    Dan

  • 3. Data: 2002-12-12 13:19:15
    Od: "Piotr 'olShaq' Olszewski" <o...@n...o2.pl>

    W artykule news:at9dmo$1de$1@news.tpi.pl,
    niejaki(a): Daniel /Dan/ Sniegon <d...@p...pl> napisał(a):

    > Przyjedzie 4 lysych i da niezly wycisk!
    >
    > Kuna - przeciez to jest tylko18 zl - niech je zaplaci
    > i bedzie swiety spokoj a nie bawic sie "co kto moze i dlaczego."

    To tylko przyklad. ;-)

    W taki razie zapytam w ten sposób. Również hipotetycznie. Ktoś jeździ
    autobusami miejskimi na gape... zostaje kilka razy złapany i ma na koncie
    kilka mandatów. Po nie uregulowaniu należności sprawa przechodzi w ręce
    komornika. Co może zrobić windykator skoro jego "ofiarą" jest pełnoletnia
    osoba nie posiadająca żadnych własności, dóbr (np. jest na utrzymaniu
    rodziców) które mógłby skonfiskować?

    --
    olShaq

  • 4. Data: 2002-12-12 19:54:31
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Piotr 'olShaq' Olszewski napisa_(a):
> [...]
    > komornika. Co może zrobić windykator skoro jego "ofiarą" jest pełnoletnia
    > osoba nie posiadająca żadnych własności, dóbr (np. jest na utrzymaniu

    poczekać 10 lat.. a odsetki rosną :)
    Trzecia niezapłacona w ciągu roku kara to już wykroczenie.

    KG

    KG