  • 1. Data: 2002-12-11 21:43:18
    Temat: Gwarancja po "plajcie"
    Od: "Maciej Rog" <m...@p...onet.pl>

    Witam serdecznie!

    Pytam w imieniu mojej cioci, która właśnie zamarza z powodu
    wadliwie wykonanej instalacji ogrzewania centralnego:-) Firma,
    która to wykonywała, zakończyła działalność gospodarczą.
    Instalacja (piec+reszta) jest jeszcze teoretycznie na gwarancji.
    Naprawy nie można wykonać, bo brakuje specjalistycznych części, a
    te normalnie sprowadzała wspomniania firma.

    Pytam się tylko o to, co się dzieje z gwarancją w przypadku
    zlikwidowania osoby gwaranta? Czy i od kogo można dochodzić
    naprawy sprzętu podlegającemu gwarancji w takiej sytuacji?

    Z góry dziękuję,

    --
    Pozdrawiam, Maciej Róg vel Rożek (r...@i...pl)
    http://rogowie.prv.pl, http://barylowie.prv.pl. Szukam krewnych:

  • 2. Data: 2002-12-11 22:07:10
    Temat: Odp: Gwarancja po "plajcie"
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Maciej Rog <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:at8blp$6gb$...@n...onet.pl...
    > Witam serdecznie!
    >
    > Pytam w imieniu mojej cioci, która właśnie zamarza z powodu
    > wadliwie wykonanej instalacji ogrzewania centralnego:-)
    > Pytam się tylko o to, co się dzieje z gwarancją

    i co? :-( jest z czego sie cieszyć ? eh siostrzeniec cioci już nie ma ?
    gwarancja ważniejsza od cioci?

    Sandra

  • 3. Data: 2002-12-12 09:50:23
    Temat: Re: Gwarancja po "plajcie"
    Od: sir pawian <D...@b...com>

    On Wed, 11 Dec 2002 22:43:18 +0100, "Maciej Rog"
    <m...@p...onet.pl> wrote:

    >Witam serdecznie!
    >
    >Pytam w imieniu mojej cioci, która w?a?nie zamarza z powodu
    >wadliwie wykonanej instalacji ogrzewania centralnego:-) Firma,
    >która to wykonywa?a, zako?czy?a dzia?alno?? gospodarcz?.
    >Instalacja (piec+reszta) jest jeszcze teoretycznie na gwarancji.
    >Naprawy nie mo?na wykona?, bo brakuje specjalistycznych cz??ci, a
    >te normalnie sprowadza?a wspomniania firma.
    >
    >Pytam si? tylko o to, co si? dzieje z gwarancj? w przypadku
    >zlikwidowania osoby gwaranta? Czy i od kogo mo?na dochodzi?
    >naprawy sprz?tu podlegaj?cemu gwarancji w takiej sytuacji?

> [...]

    mysle ze firma juz duzo w temacie nie pomoze, trzeba by sie
    skontaktowac z producentem pieca, grzejnikow - sa chyba jakies
    instrukcje uzytkowania, nalepki na piecu itp..

    pozdrawiam

    Pawel Idzikowski

    mailto:D...@b...com
    http://www.bitmit.com