  • 11. Data: 2002-01-30 09:19:35
    Temat: Re: windykacja
    Od: "DMfan" <d...@d...pl>

    "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl> wrote:

    > Chyba czy na pewno?

    Chyba. Teraz nie moge tego sprawdzic.

    > Ma to kolosalne znaczenie przy ustalaniu granicy odpowiedzialności za
    > długi spadkowe (patrz art. 1032 KC).

    W chwili przejecia spadku nie bylo dlugu. Byla tylko nierozwiazana umowa z
    C+ o ktroej spadkobiercy nie wiedzieli. Za dekoder C+ pobiera kaucje, wiec
    sprawa sprzetu tez byla w porzadku. Dlug powstal dopiero pozniej, wlasnie z
    powodu tej umowy.

    --
    DMfan
    d...@d...pl

  • 12. Data: 2002-01-30 12:37:15
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Wed, 30 Jan 2002, DMfan wrote:

    > W chwili przejecia spadku nie bylo dlugu. Byla tylko nierozwiazana umowa z
    > C+ o ktroej spadkobiercy nie wiedzieli. Za dekoder C+ pobiera kaucje, wiec

    Może inaczej - długu nie było, ale był obowiązek świadczenia przyszłego.
    Ciekawe jakie postanowienia nt. wypowiedzenia umowy przez spadkobierców
    oważ zawiera.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)
    Tłumaczenia, usługi biurowe, consulting

  • 13. Data: 2002-01-30 15:19:18
    Od: "DMfan" <d...@d...pl>

    > Może inaczej - długu nie było, ale był obowiązek świadczenia przyszłego.
    > Ciekawe jakie postanowienia nt. wypowiedzenia umowy przez spadkobierców
    > oważ zawiera.

    Nikt jej nie widzial, ale od znajomego wiem, ze jest bardzo uproszczona. Nie
    ma tam nic nt. smierci abonenta, tym bardziej nt. spadkobiercow. A co mowi
    KC na ten temat?

    --
    DMfan
    d...@d...pl

  • 14. Data: 2002-01-30 15:53:11
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

> [...]

    > ma tam nic nt. smierci abonenta, tym bardziej nt. spadkobiercow. A co mowi

    Nic. To znaczy reguluje tą kwestię w przepisach szczególnych dotyczących
    konkretnych umów, ale umowa z C+ jest umową nienazwaną.

  • 15. Data: 2002-01-31 16:53:28
    Od: "DMfan" <d...@d...pl>

    Użytkownik "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    st...

    Nie

    > Nic. To znaczy reguluje tą kwestię w przepisach szczególnych dotyczących
    > konkretnych umów, ale umowa z C+ jest umową nienazwaną.

    Coz zatem robic? Czy rodzina bedzie musiala zaplacic ten "dlug"?

    --
    DMfan
    d...@d...pl