  • 91. Data: 2006-05-31 21:09:45
    Temat: Re: wezwanie od strazy miejskiej do wskazania osoby, ktora kierowala pojazdem - fotoradar
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    MiKeyCo napisał(a):

    > Najpierw piszesz coś o mnie a potem twierdzisz, że samemu sobie
    > przypinam. Dobre. :)

    Najpierw to ty napisałeś: Message-ID: <e5kpus$uis$1@kastor.ds.pg.gda.pl>
    i tym sobie już przypiąłeś łatkę.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 92. Data: 2006-05-31 21:34:38
    Od: MiKeyCo <m...@w...pl>

    Johnson napisał(a):
    > Najpierw to ty napisałeś: Message-ID: <e5kpus$uis$1@kastor.ds.pg.gda.pl>
    > i tym sobie już przypiąłeś łatkę.

    <e5kcg2$60q$6@atlantis.news.tpi.pl>
    zdanie drugie

    EOT
    --
    pzdr, MiKeyCo

  • 93. Data: 2006-06-01 06:16:46
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Johnson napisał(a):
    > To tylko kwestia w miarę sensownego uzasadnienia i zazwyczaj winę da się
    > przypisać.

    zazwyczaj tak, chodzi mi o to, że to nie jest tak prosto, że nie wskaże
    = popełnił wykroczenie

    KG

  • 94. Data: 2006-06-01 07:16:19
    Od: "Arek arkadoo" <a...@o...pl>

    jacQ napisał(a):
    > witam
    > przejzalem posty na grupie, wyluskalem te dotyczace zdjec z fotoradaru, ale
    > nie znalazlem odpowiedzi na moje watpliwosci:
    > dostalem listem poleconym jako wlasciciel pojazdu, wezwanie ze strazy

    Sytuacja, gdy w SG właściciel nie pamięta kto kierował, gdyż
    użczyał auta kilku osobm w tym dniu. Do prowadzenia auto w tym
    momencie przyznaje się jego trzech synów twierdząc, że korzystali
    z auta na zmianę w tym dniu, a nie są w stanie tego określić co do
    minuty. Co robi sąd?

    P.S.
    Można tą sytację zmodyfikować, że właściciel twierdzi, że on
    też prowadził tegoż dnia.

    Arek
    www.rower.fan.pl

  • 95. Data: 2006-06-01 07:44:23
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Arek arkadoo" <a...@o...pl> napisał:

    >gdy w SG właściciel nie pamięta kto kierował,
    Sąd może nałożyc na niego grzywnę. Koniec kropka.

    > przyznaje się jego trzech synów twierdząc,
    Gdzie przyznaje się ? W domu ? Bo przed sądem nie ma możliwości by tam
    się znaleźli. Sami w czasie rozprawy zapukają do drzwi i poproszą:
    wysoki sądzie to my, proszę nas ukarać ?

    > Co robi sąd?
    J.w. może nałożyć grzywnę za niewypełnienie ustawowego obowiązku.

    --
    Artur Golański