  • 1. Data: 2006-05-26 07:58:54
    Temat: renta
    Od: "Agniecha" <a...@f...pl>

    Witam

    Moja mama będzie teraz starała się o przyznanie renty z tytułu niezdolności
    do pracy.
    W pracy (szkoła podstawowa) powiedzieli jej ze musi sama napisać
    wypowiedzenie pracy. Wydaje mi sie to trochę naciągane.... Czy ona musi się
    sama zwolnic? Czy to oni ją powinni zwolnić? a może porozumienie stron?
    Przecież jak ona sama się zwolni to jeśli nie dostanie renty to nie bedzie
    dostawała zasiłku dla bezrobotnego. A co z odprawą sześciomiesięczną, którą
    podobno sdostaje sie gdy się odchodzi na rentę lub emeryturę?

    Bardzo proszę o pomoc w tej sprawie

    Dziekuje
    Agnieszka