  • 1. Data: 2006-05-27 09:12:17
    Temat: Wezwanie do WKU.
    Od: ad-hoc <a...@k...lm.pl>

    Witam.
    Mam się wkrótce stawić w WKU. We wrześniu kończę 30 lat mam przyznaną 5
    lat wcześniej kategorię B. Czego może chcieć odemnie WKU? Mogą chcieć
    bym odbył jakieś szkolenie czy służbę? Pytam bo mi to bardzo nie na
    rękę. Jutro chcę złożyć wypowiedzenie w pracy. Ale jeżeli armia ma wobec
    mnie jakieś plany, to nie wiem czy nowy pracodawca zdecyduje się mnie
    zatrudnić.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-05-27 10:34:09
    Temat: Re: Wezwanie do WKU.
    Od: RakuKrak <r...@a...kom.pl>

    ad-hoc wrote:

    > Witam.
    > Mam się wkrótce stawić w WKU. We wrześniu kończę 30 lat mam przyznaną 5
    > lat wcześniej kategorię B. Czego może chcieć odemnie WKU?

    B6 czy B12 ?? B jest kategorią czasowej niezdolności.

    --
    Raku

  • 3. Data: 2006-05-27 15:35:24
    Od: "Janusz M." <m...@p...onet.wytnij.pl>

    Użytkownik "ad-hoc" <a...@k...lm.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > rękę. Jutro chcę złożyć wypowiedzenie w pracy. Ale jeżeli armia ma wobec
    > mnie jakieś plany, to nie wiem czy nowy pracodawca zdecyduje się mnie

    Na bank ci wręczą bilet ;-) teraz niema limitu 28 lat.

    --
    Janusz