    From: Grzegorz Bednarczyk <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: wezwanie od komornika
    Date: Wed, 30 Mar 2005 09:22:02 +0200

    Witam serdecznie.
    Mam mały problem. Znalazłem wetkniętą w drzwi kartkę od komornika sądowego
    wzywającą do stawienia się w kancelarii osobę, która nie mieszka i nie jest
    zameldowana tutaj od co najmniej czterech lat (to zdaje się jakiś krewny
    poprzedniej właścicielki mieszkania). Ponadto kartka ta zawiera groźbę
    przymusowego otwarcia mieszkania (art. 814 kpc). Przeglądając archiwum psp
    znalazłem wątek z 2002 r. dotyczący podobnej sprawy zawierający radę, żeby
    się nie przejmować. Ja jednak wkurzony jestem niezmiernie. Kobieta z biura
    komornika, z którą rozmawiałem przez telefon, chce, bym złożył oświadczenie
    w tej sprawie. I najważniejsze - czy to wystarczy? Czy mogę zażądać od
    komornika oświadczenia o zaniechaniu dochodzenia długu wymienionej w
    wezwaniu osoby z tego mieszkania?
    Pozdrowienia
    --
    Grzegorz Bednarczyk