    From: "Bartosz Augustyniak" <o...@U...go2.TOTEZ.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wezwanie od komornika
    Date: Wed, 30 Mar 2005 09:26:21 +0200

    Użytkownik "Grzegorz Bednarczyk" <b...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:d2djko$vho$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
    > Witam serdecznie.
    > Mam mały problem. Znalazłem wetkniętą w drzwi kartkę od komornika sądowego
    > wzywającą do stawienia się w kancelarii osobę, która nie mieszka i nie
    > jest
    > zameldowana tutaj od co najmniej czterech lat (to zdaje się jakiś krewny
    > poprzedniej właścicielki mieszkania). Ponadto kartka ta zawiera groźbę
    > przymusowego otwarcia mieszkania (art. 814 kpc). Przeglądając archiwum psp
    > znalazłem wątek z 2002 r. dotyczący podobnej sprawy zawierający radę, żeby
> [...]

    Ja też kiedyś zastałem pisemko w swoich nowych drzwiach, także z groźbą
    otwarcia w asyscie policji (to chyba ten sam druczke), był tam też wpisany
    numer komróki chyba do komornika, zadzwoniłem wyjaśniłem sytuację (że
    poprzedni własciciel są wymeldowani itd..), zapytał się czy nie znam ich
    adresu, przeprosił za nerwy, i powiedział ze sytuacj sie nie powtórzy.
    Żadnego oświadczenia nie składałem, moze byłe wystarczajacą wkurzony

    --
    Z poważaniem
    Bartosz Augustyniak