  • 1. Data: 2018-08-28 23:06:03
    Temat: wezwanie na policję w charakterze świadka
    Od: f...@g...com

    Witam,
    czy wezwanie powyższe może być zgodnie z prawem - przez telefon ? zadzwonił ktoś z
    komendy, nie przedstawił się, nie chciał powiedzieć w jakiej sprawie...jedyne co
    powiedział, to że inna jednostka prowadzi postępowanie w sprawie jakiś plików i że
    mój IP się pojawia...
    Nie wiem, o co chodzi :( niczemu nie jestem winien, normalnie korzystam z netu, ale
    jakoś czas temu była próba włamu do systemu /nie wiem, czy się udała/
    co sądzicie?

  • 2. Data: 2018-08-29 01:00:10
    Temat: Re: wezwanie na policję w charakterze świadka
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 28-08-18 o 23:06, f...@g...com pisze:
> [...]
    > normalnie korzystam z netu, ale jakoś czas temu była próba włamu do
    > systemu /nie wiem, czy się udała/ co sądzicie?

    Przez telefon można ze świadkiem uzgodnić termin. Inaczej policjant
    wyśle wezwanie wg kalendarza i tyle. Natomiast dziwne, że sie nie chciał
    przedstawić. To do kogo masz sie zgłosić?

  • 3. Data: 2018-08-30 04:47:59
    Od: f...@g...com

    Wydaje mi się, że chodzi o coś związanego z netem...bo mowa była o IP i jakichś
    linkach...
    Kilka miesięcy temu podałem 3-4 linki do filmów z ogólnie znanego serwisu /opis
    powyżej w innym wątku/, po czym skasowałem to, ale pewnie ślad pozostał...

  • 4. Data: 2018-08-30 10:46:39
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 30-08-18 o 04:47, f...@g...com pisze:
> [...]
    > z ogólnie znanego serwisu /opis powyżej w innym wątku/, po czym
    > skasowałem to, ale pewnie ślad pozostał...

    Być może narozrabiał ktoś z Twoich domowników. Pójdziesz, to się
    dowiesz. Za mało prawdopodobne, by sprawa dotyczyła umieszczania
    gdziekolwiek linków.

  • 5. Data: 2018-08-30 17:04:42
    Od: f...@g...com

    Dziękuję,
    pytałem córkę,bo ona też korzysta i czasem zaproszone koleżanki - czy czegoś nie
    ściągała, ale twierdzi, że nie. Wiem że ogląda polskie seriale na komputerze , jakieś
    filmy, muzykę..Normalny użytek.
    Ale ma też komunikatory... sprawdziłem komputer i w kwarantannie antywirusa było
    kilkanaście trojanów, a w historii tyle samo usuniętych...W historii logów jakieś
    adresy do stron japońskich... ? wtf...
    Córka przyznała się, że oglądała jakieś "anime"..nie wiem co to :(

    Czy możliwe jest, by ktoś korzystał z naszego IP ? mamy łącze stałe, radiowe.
    Komputer nie ma hasła, ja czasem korzystam z wifi

  • 6. Data: 2018-08-30 17:11:11
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 30-08-18 o 17:04, f...@g...com pisze:
> [...]
    >
    > Czy możliwe jest, by ktoś korzystał z naszego IP ? mamy łącze stałe,
    > radiowe. Komputer nie ma hasła, ja czasem korzystam z wifi

    Nawet nie wiemy, czego dotyczy postępowanie. To może być cokolwiek.
    Oszustwo, jakaś pyskówka na portalu społecznościowym, przełamanie
    cudzego konta.

  • 7. Data: 2018-08-30 17:23:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
> [...]
    >Nawet nie wiemy, czego dotyczy postępowanie. To może być cokolwiek.
    >Oszustwo, jakaś pyskówka na portalu społecznościowym, przełamanie

    Swiadka, a odwioza w kajdankach do aresztu :-)

    J.

  • 8. Data: 2018-08-30 19:41:39
    Od: f...@g...com

    Wszedłem teraz do internetu - ja uzywam Opery i mam skróty na pulpicie...i co widzę ?
    skróty do stron, których nie uzywałem :' Allegro, AliExpress, Booking.com, EuroAGD,
    cENEO, Eobuwie, Domodi, Reserved, BonPrix...............
    Raz juz kiedyś były podobne ikonki po włączeniu kompa :(
    Co to może oznaczać ?
    może ktoś użył mojego kompa do jakichś lewych zakupów ?

  • 9. Data: 2018-08-30 21:12:25
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 30-08-18 o 17:23, J.F. pisze:

    > Swiadka, a odwioza w kajdankach do aresztu :-)

    Jeśli popełnił przestępstwo, to może tak być :-)

  • 10. Data: 2018-08-30 21:17:21
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 30-08-18 o 19:41, f...@g...com pisze:
> [...]
    > Co to może oznaczać ?
    > może ktoś użył mojego kompa do jakichś lewych zakupów ?

    NIN-JA. MOSAD. GRU. CIA. Albo kto korzysta z Twojego komputera albo -
    napiszę wprost - "lecisz z nami w kulki do tysiąca". Resztę wyjaśnią Ci
    - powinni - policjanci na miejscu.