  • 1. Data: 2018-08-27 13:05:42
    Temat: policja i buciki
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    "Przed godz. 18 pod bazyliką św. Floriana w Krakowie zjawili się
    policjanci. Asystowali przy usuwaniu dziecięcych bucików, które w ciągu
    dnia w ramach akcji ,,Baby Shoes Remember" na ogrodzeniu świątyni zawiesili
    krakowianie. Łącznie pod banerem z portretem Jana Pawła II zawisło prawie
    30 par trzewików.

    Oprócz policjantów pod bazyliką św. Floriana zjawił się jeden z duchownych
    i pracownik parafii. Nożyczkami odcinali po kolei sznurówki, a potem
    pakowali buciki do czarnego plastikowego worka na śmieci.

    Mateusz Drwal z zespołu prasowego policji w rozmowie z ,,Wyborczą"
    potwierdza, że do zdarzenia doszło około godz. 17.20. - Ksiądz proboszcz
    ujawnił, że na ogrodzeniu znajduje się kilkadziesiąt par butów dziecięcych
    oraz napis na kartonie. Nie było uszkodzeń. Teren nie jest monitorowany.
    Ksiądz zobowiązał się do ściągnięcia bucików oraz kartonu. Sprawę prowadzi
    I komisariat policji w Krakowie - relacjonuje Drwal. I dodaje, że z zajścia
    sporządzona została notatka, ale na razie policja nie precyzuje, pod jakim
    kątem będzie prowadzona sprawa dziecięcych bucików."

    http://krakow.wyborcza.pl/krakow/7,44425,23828320,w-
    asyscie-policji-ksiadz-odcinal-dzieciece-buciki-z-og
    rodzenia.html

    Czy jak na moim płocie ktoś zawiesi trampki albo starą koszulkę, to
    policjanci też przyjadą i sporządzą notatkę?
    Po drugie, czy można niszczyć cudzą własność? Wszak uszkodzili sznurówki.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

  • 2. Data: 2018-08-27 17:06:48
    Temat: Re: policja i buciki
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2018-08-27 o 13:05, Olin pisze:
> [...]
    > policjanci też przyjadą i sporządzą notatkę?
    > Po drugie, czy można niszczyć cudzą własność? Wszak uszkodzili sznurówki.

    Wkrótce może dojść do tego. że policjanci będa musieli asystować każdemu
    księdzu w toalecie.
    To ja już nie wiem do czego ta policja jest. Niech ja przekształcą na
    Kościelną, a My Polacy nie będziemy mieli żadnej policji i pomocy w
    razie czego.

    --
    animka

  • 3. Data: 2018-08-27 18:00:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.08.2018 o 13:05, Olin pisze:

> [...]
    >
    > Czy jak na moim płocie ktoś zawiesi trampki albo starą koszulkę, to
    > policjanci też przyjadą i sporządzą notatkę?

    Bo twój płot to płot, a księdza płot to pomnik płota. I ten pomnik znów
    znieważono wieszaniem na nim odzieży, jak to ostatnio jest popularne
    wśród zbrodniarzy puczystowskich. Proste - czego nie łapiesz?

    Shrek

  • 4. Data: 2018-08-27 19:16:35
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2018-08-27 o 18:00, Shrek pisze:

> [...]
    > znieważono wieszaniem na nim odzieży, jak to ostatnio jest popularne
    > wśród zbrodniarzy puczystowskich. Proste - czego nie łapiesz?

    Chyba nie wiesz o co chodzi.
    http://www.pomorska.pl/polska-i-swiat/a/baby-shoes-r
    emember-w-calej-polsce-wierni-walcza-z-pedofilia-w-k
    osciele-na-ogrodzeniach-kosciolow-wieszaja-dzieciece
    -buciki,13444269/

    --
    animka