  • 21. Data: 2018-09-03 23:18:48
    Temat: Re: wezwanie na policję w charakterze świadka
    Od: PiotRek <b...@g...pl>

    W dniu 2018-08-31 o 12:11, Animka pisze:

    > To zadzwoń i na tej komendzie zapytaj o co chodzi, a nie trujesz głowę
    > jakimiś niewiadomymi sprawami.

    Cytat z pierwszej wiadomości w tym wątku:

    "zadzwonił ktoś z komendy, nie przedstawił się, nie chciał powiedzieć w
    jakiej sprawie..."

    Myślisz, że jak wątkotwórca sam zadzwoni, to mu powiedzą, skoro
    wcześniej nie chcieli?

    --
    P.

  • 22. Data: 2018-09-04 00:08:54
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2018-09-03 o 23:18, PiotRek pisze:

> [...]
    > jakiej sprawie..."
    >
    > Myślisz, że jak wątkotwórca sam zadzwoni, to mu powiedzą, skoro

    To czekaj w takim razie na oficjalne wezwanie na papierku.

    --
    animka

  • 23. Data: 2018-09-04 00:12:34
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 04-09-18 o 00:08, Animka pisze:

    > To czekaj w takim razie na oficjalne wezwanie na papierku.

    Żeby mu termin nie pasował?

  • 24. Data: 2018-09-04 11:19:48
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    > Żeby mu termin nie pasował?

    Telefoniczny może być niewiarygodny. Może to nie z policji ktoś dzwonił.
    Ponadto skąd policja ma numer telefonu.

    --
    animka

  • 25. Data: 2018-09-05 03:15:14
    Od: PiotRek <b...@g...pl>

    W dniu 2018-09-04 o 00:08, Animka pisze:

    > To czekaj w takim razie na oficjalne wezwanie na papierku.

    Ja mam czekać??? Chyba już do reszty Cię pogięło.

    --
    P.