  • 11. Data: 2018-08-31 00:13:01
    Temat: Re: wezwanie na policję w charakterze świadka
    Od: f...@g...com

    Nie lecę w żadne kulki - piszę, jak jest, niczego nie ściemniam. Mam 58 lat i nie w
    głowie mi takie sprawy...całe życie żyłem uczciwie, a z policja miałem raz do
    czynienia przy kontroli drogowej...

  • 12. Data: 2018-08-31 00:25:47
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-08-30, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Jeśli popełnił przestępstwo, to może tak być :-)

    Weździe go jeszcze dodatkowo nie straszcie.
    Pójdzie, wyjaśni się, ewentualnie będzie chciał sprać córkę i jej kolezanki.

    --
    Marcin

  • 13. Data: 2018-08-31 01:36:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2018-08-30, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    >Weździe go jeszcze dodatkowo nie straszcie.
    >Pójdzie, wyjaśni się, ewentualnie będzie chciał sprać córkę i jej
    >kolezanki.

    A jak tu nie o kolezanke chodzi, tylko sam obrazil osobe Prezesa
    pisemnie ?
    I bedzie musiala corka paczki do aresztu nosic :-)

    J.

  • 14. Data: 2018-08-31 06:17:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.08.2018 o 00:13, f...@g...com pisze:
    > Nie lecę w żadne kulki - piszę, jak jest, niczego nie ściemniam. Mam 58 lat i nie w
    głowie mi takie sprawy...całe życie żyłem uczciwie, a z policja miałem raz do
    czynienia przy kontroli drogowej...

    Więc idź i zgodnie z prawdą mów, że nie wiesz, nie znasz się, nie
    pamiętasz. I nie próbuj sobie na siłę przypominać, bo mimo że będą być
    może udawać, to nie są twoi przyjaciele.

    Shrek

  • 15. Data: 2018-08-31 06:29:17
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-08-31, Shrek <...@w...pl> wrote:
> [...]
    > pamiętasz. I nie próbuj sobie na siłę przypominać, bo mimo że będą być
    > może udawać, to nie są twoi przyjaciele.

    Jestem z Ciebie dumny, ze nie powiedziałeś mu, że moga mu postawić
    zarzuty co by pójśc na rękę, ale zaraz przydzie JF i to pewnie powie :)

    --
    Marcin

  • 16. Data: 2018-08-31 07:30:24
    Od: p...@g...com

    -- Więc idź i zgodnie z prawdą mów, że nie wiesz, nie znasz się, nie
    pamiętasz. I nie próbuj sobie na siłę przypominać, bo mimo że będą być
    może udawać, to nie są twoi przyjaciele.

    i to jest sluszna koncepcja :-)

    ,,See No Evil, Hear No Evil, Speak No Evil".

  • 17. Data: 2018-08-31 12:07:41
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    > Nawet nie wiemy, czego dotyczy postępowanie. To może być cokolwiek.
    > Oszustwo, jakaś pyskówka na portalu społecznościowym, przełamanie
    > cudzego konta.

    Mnie też kiedyś policjant przyniósł wezwanie na świadka na komendę.
    Pytam czego to dotyczy to powiedział, że sąsiadów. Tam się dowiedziałam,
    że typ na górze wybił swojej żonie zęby. Na szczęście już tu nie mieszka.

    --
    animka

  • 18. Data: 2018-08-31 12:11:45
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2018-08-31 o 00:13, f...@g...com pisze:
    > Nie lecę w żadne kulki - piszę, jak jest, niczego nie ściemniam. Mam 58 lat i nie w
    głowie mi takie sprawy...całe życie żyłem uczciwie, a z policja miałem raz do
    czynienia przy kontroli drogowej...

    To zadzwoń i na tej komendzie zapytaj o co chodzi, a nie trujesz głowę
    jakimiś niewiadomymi sprawami.

    --
    animka

  • 19. Data: 2018-08-31 17:40:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jestem z Ciebie dumny, ze nie powiedziałeś mu, że moga mu postawić
    > zarzuty co by pójśc na rękę, ale zaraz przydzie JF i to pewnie powie :)

    Z późno - to prokurator stawia i ponoć zanim cię słuchają jako świadka,
    więc już po jabłkach. Ponadto to nie pomysł dzejefa tylko Roberta;)

    Shrek

  • 20. Data: 2018-09-02 17:43:25
    Od: Kviat

    W dniu 2018-08-30 o 19:41, f...@g...com pisze:
    > Wszedłem teraz do internetu - ja uzywam Opery i mam skróty na pulpicie...i co widzę
    ? skróty do stron, których nie uzywałem :' Allegro, AliExpress, Booking.com, EuroAGD,
    cENEO, Eobuwie, Domodi, Reserved, BonPrix...............
    > Raz juz kiedyś były podobne ikonki po włączeniu kompa :(
    > Co to może oznaczać ?

    To nic nie oznacza.
    Opera tak ma. Możesz to zmienić w ustawieniach.

    > może ktoś użył mojego kompa do jakichś lewych zakupów ?

    Może.
    Ale to nie skróty w Operze o tym świadczą.

    Pozdrawiam
    Piotr