  • 31. Data: 2004-03-24 17:30:40
    Temat: Re: wezwanie do zapłaty za niedobór w sklepie
    Od: onka21<o...@o...pl>

    a więc byłam dzisiaj na przesłuchaniu na komendzie policji wraz z
    pozostałymi koleżankami z pracy, firma zgłosiła sprawe o
    przywłaszczenie mienia na policje, pisałyśmy oświadczenie jak
    wygladała nasza praca, inwentaryzacja itp., po naszym przesłuchaniu
    przyjechał ktos z firmy, chyba żeby zobaczyc co zeznałysmy, razem z
    nim przyjechał chłopak który nam przywoził towar i który był obecny
    podczas końcowej inwentaryzacji, w piątek bede wiedziała co dalej
    bedzie, jestem ciężko przestraszona bo zdaje sobie sprawe że to
    dopiero poczatek

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 32. Data: 2004-03-24 18:17:42
    Od: "waczek" <w...@i...pl>

    Witam,
    Może nie będzie tak źle, trzeba być dobrej myśli.
    Na Policji chyba składałyście zeznania indywidualnie, a nie zespołowo.
    Sądzę, że przedstawiciel firmy i dostawca też zostali wezwani na
    przesłuchanie, a nie w celu zapoznania się z Waszymi zeznaniami.
    Informuj na bieżąco, może biegli w prawie uczestnicy p.s.p. pomogą, gdy
    sprawa trafi do sądu.
    Może będzie konieczna pomoc adwokata?

    Pozdrawiam

    wa

  • 33. Data: 2004-03-25 10:35:12
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    waczek wrote:

> [...]
    > Sądzę, że przedstawiciel firmy i dostawca też zostali wezwani na
    > przesłuchanie, a nie w celu zapoznania się z Waszymi zeznaniami.

    Mysle, ze "jako poszkodowany" wlasciciel firmy ma prawo do zapoznania sie z
    materialem zgromadzonym w trakcie sledztwa.

    Nie oznacza to,z e sadze iz ma racje.

    > Informuj na bieżąco, może biegli w prawie uczestnicy p.s.p. pomogą, gdy
    > sprawa trafi do sądu.
    > Może będzie konieczna pomoc adwokata?

    Pozdrowieina

    Boguslaw