  • 1. Data: 2004-03-06 18:07:14
    Temat: hipoteka jako jedna z form zabezpieczen kredytu
    Od: "..::| daVid |::.." <d...@p...onet.pl>

    Witam! Potrzebuje materialow do pracy, na przedmiot "Podstawy Prawa" w Liceum,
    nt. "Hipoteka jako jedna z form zabezpieczen kredytu". W pracy muszę umiescic
    informacje o kodeksie hipotecznym, o tym ze prawo zabezpieczen jest scisle i
    pare informacji o kredycie bankowym. Prosze, nie odwolujcie mnie do Google, bo
    juz tam szukalem i znalazlem jedynie oferty bankow komercyjnych i szczatkowe
    informacje o hipotece. Czy zna moze ktos adres jakiejs strony, gdzie w jednym
    miejscu byly omowione wszystkie w/w zagadnienia ? Z gory wielkie dzieki.

  • 2. Data: 2004-03-06 21:26:37
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@n...e-wro.pl>

> [...]
    > miejscu byly omowione wszystkie w/w zagadnienia ? Z gory wielkie dzieki.

    Oczywiscie najlepszym zrodlem informacji bylby podrecznik z prawa rzeczowego
    i prawa zobowiazan. jezeli mieszkasz w miescie uniwersyteckim moze moglbys
    sie udac do biblioteki i wydaje mi sie, ze moze by ci umozliwili skorzystanie
    z tych podrecznikow w czytelni. chociaz hmm... na potrzeby liceum pewnie
    byloby to za obszerne. moze poszukaj lepiej na necie. np. www.prawo.hoga.pl ?

    pozdrawiam,
    konrad