  • 21. Data: 2004-03-10 07:26:22
    Temat: Re: wezwanie do zapłaty za niedobór w sklepie
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > Może to był bł?d księgowy.Musze się wybrać do PIP-u i wszystkiego
    > dokładnie wypytać.

    Napisz nam jak sprawa wyglada ... rzadko sie tu zdarza, zeby ktos po
    pierwszym poscie z prosba o pomoc pozniej cokolwiek napisal jak sie
    sprawa zakonczyla.

    W kazdym razie: trzymaj sie twardo swojego stanowiska, nie podpisuj
    zadnych zobowiazan, ani czegokolwiek podsuwanego przez pracodawce. Na
    swiadectwie pracy nie ma prawa byc nic na ten temat i maja ci je wydac
    bez wzgledu na okolicznosci rozstania. Nie moga od ciebie sila wyciagnac
    zadnych pieniedzy bez skazujacego wyroku sadowego. Jesli nie bylo sprawy
    karnej o kradziez, to firma moze jedynie rzadac pieniedzy w postepowaniu
    cywilnym, a wtedy to oni beda musieli udowodnic, ze cos ukradlas. A
    przeciez im sie nie uda, bo nie ma na to dowodow ... prawda ?

    Tak mi cos przyszlo na mysl ... czy w sklepie byly kamery ?

  • 22. Data: 2004-03-10 12:43:28
    Od: onka<o...@o...pl>

    W sklepie nie było kamer, na swiadectwie pracy nic nie mam napisane
    o niedoborze, zaległa wypłate nam wypłacili,i po jakimś czasie przysłali
    to wezwanie, było to dla mnei troche dziwne,chyba nie myśleli ze pojde
    do banku i im to wplace?nie czuje sie wogóle odpowiedzialna do
    płacenia tego,byłam uczciwa wobec firmy, nic nie kombinowałam, ale
    firma przez ostatni miesiac istnienia sklepu nas olała, nikt do nas nie
    przyjezdzał z firmy na kontrole, towaru nam nie przysyłali, wogóle się
    nami nie interesowali, przysłali tylko wypowiedzenie umowy miejsca o
    prace, nowe miejsce proponowlai u siebie czyli 450km odemnie, a to
    dlatego żeby nam nie wypłacic wyprawki, musiałyśmy napisać do firmy
    że się nie zgadzamy na nowe warunki pracy czyli wyszło na to że się
    same zwolniłysmy ale na swiadectwie tego nie ma.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 23. Data: 2004-03-11 17:15:40
    Od: "Andrzej R." <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "onka" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
    nie czuje sie wogóle odpowiedzialna do
    > płacenia tego,byłam uczciwa wobec firmy, nic nie kombinowałam

    Re : Podpisując zobowiązanie o współnej odpowiedzialności majątkowej - do
    czegoś się ZOBOWIĄZAŁAŚ. Przeczytaj uważnie podpisane zobowiązanie i na
    spokojnie zastanów się DO CZEGO się zobowiązałaś ??? I jakie są następstwa
    prawne złożonego zobowiązania.
    Pierwszą rzeczą, jaką należy zrobić, to weryfikacja inwentaryzacji końcowej
    i ew. inwentaryzacji kontrolnych. Być może mamy do czynienia z dużym błędem
    księgowym (świadczyło by to o niezłym bałaganie w firmie). Jeśli sama nie
    potrafisz - zleć księgowemu. Jeśli ujawni błąd - kosztami sprawdzenia
    obciążasz firmę. Pogaduszki typu "byłam uczciwa, nie kombinowałam" nic
    nikomu nie dają.
    AR

  • 24. Data: 2004-03-16 21:11:02
    Od: onka<o...@o...pl>

    jeżeli dostane wezwanie z policji jako świadek czy to będzie oznaczac
    że firma załozyła sprawe w prokuraturze??

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 25. Data: 2004-03-16 22:08:01
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > jeżeli dostane wezwanie z policji jako ?wiadek czy to będzie oznaczac
    > że firma załozyła sprawe w prokuraturze??

    Wezwanie bedzie z sadu .... i raczej nie bedziesz swiadkiem, tylko
    pozwanym.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 26. Data: 2004-03-17 06:52:37
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > Wezwanie bedzie z sadu .... i raczej nie bedziesz swiadkiem, tylko
    > pozwanym.

    Zle ... wszystko zalezy czy firma zlozy doniesienie o kradziezy, czy od
    razu zalozy sprawe przeciwko konkretnym osobom ...

  • 27. Data: 2004-03-17 18:29:44
    Od: tomek<b...@w...pl>

    Wszystkie we cztery dostałyśmy wezwanie na policje w charakterze
    świadka, czyli to oznacza że firma złożyła doniesienie o kradzieży??

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 28. Data: 2004-03-17 18:33:44
    Od: onka21<o...@o...pl>

  • 29. Data: 2004-03-17 18:39:54
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "onka21" <o...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:c3a5m8$qg9$1@flis.man.torun.pl

    > Wszystkie we cztery dostałyśmy wezwanie na policje w charakterze
    > świadka, czyli to oznacza że firma złożyła doniesienie o kradzieży??

    Czyżby na tym wezwaniu nie napisali w jakim
    charakterze jesteś wzywana?.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Aby poznać się z najdalszą rodziną, wystarczy się wzbogacić."

  • 30. Data: 2004-03-17 19:00:23
    Od: onka21<o...@o...pl>

    no właśnie nie jest napisane, jest tylko podany numer sprawy i ze w
    charakterze świadka

    -> http://usenet.pomocprawna.info