  • 1. Data: 2005-02-14 14:37:38
    Temat: Neostrada i pakiet "socjalny"
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Witam!

    Korzystam z Neostrady TP od pol roku. Dzisiaj dowiedzialem sie, ze dalej
    nie moge, bo za telefon place wg taryfy "socjalnej".
    Zawsze placilem wg tej taryfy, oczywiscie w momencie podpisywania
    neostradowej umowy rowniez.
    Pani z TP poinformowala mnie, ze mam teraz dwa wyjscia - zrezygnowac z
    Neostrady, albo zmienic typ abonamentu.
    Czy takie dzialanie jest OK? Rozumiem koniecznosc utrzymania linii, ale
    zeby usluge dostepowa wiazac z typem abonamentu?
    Nie korzystalem z zadnej promocji.

    . KRZYZAK jacek.krzyzanowski maupa pkpik.pl .
    . Skierniewice .
    ............................................... ICQ 141058219 .

  • 2. Data: 2005-02-14 14:41:04
    Temat: Re: Neostrada i pakiet "socjalny"
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > Czy takie dzialanie jest OK? Rozumiem koniecznosc utrzymania linii, ale
    > zeby usluge dostepowa wiazac z typem abonamentu?

    jak masz umowe podpisana to WIesz co Ci moga.

    P.

  • 3. Data: 2005-02-14 14:54:32
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > jak masz umowe podpisana to WIesz co Ci moga.

    Rozwiązać?:-)

    HaNkA

  • 4. Data: 2005-02-14 16:21:33
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl> napisał:

    >Rozwiązać?:-)
    Bardziej - wypowiedzieć ;-)

    Artur Golański

  • 5. Data: 2005-02-14 19:44:24
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > Czy takie dzialanie jest OK? Rozumiem koniecznosc utrzymania linii, ale
    > zeby usluge dostepowa wiazac z typem abonamentu?

    a co masz w umowie napisane? (regulamin), jezeli nie przewidzieli takiego
    manweru, to tak jak wczesniej napisalem.

    P.

  • 6. Data: 2005-02-14 19:51:37
    Od: "Zinejda" <z...@o...pl>

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:slrnd11djq.s29.j.krzyzanowski@maszynka.pkpik.pl
> [...]
    > . KRZYZAK jacek.krzyzanowski maupa pkpik.pl .
    > . Skierniewice .
    > ............................................... ICQ 141058219 .

    Witam zobacz czy nie podlegasz pod ten przepis jeśli tak to nie mogą z tobą
    rozwiązać umowy a pani zacytuj ich wewnętrzny przepis bo do dzisiaj większa
    część pracowników tpsa nie jest o ty przepisie informowana a co za tym idzie
    wprowadza w błąd klijętów.

    http://www.flo.vip.interia.pl/tpsa-neo.html

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2005-02-14 20:34:08
    Od: Michal Bien <m...@w...uw.edu.pl>

    Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl> wrote:

> [...]
    >
    > Czy takie dzialanie jest OK? Rozumiem koniecznosc utrzymania linii, ale
    > zeby usluge dostepowa wiazac z typem abonamentu?

    Jak na moj gust to podpada pod art. 385(3) pkt 7 KC, ale co zrobisz
    TPSA jak po prostu zawiesza Ci usluge? Pojdziesz sie procesowac? Nawet
    UOKiK kiepsko to wychodzi.

    IMHO pokaz TPSA srodkowy palec i zmien operatora - nie warto tyle placic
    za to dziadostwo ze zminiajacym sie co maks 24h IP [dobre dla gowniarzy
    i rozrabiaczy, ale nie do normalnego korzystania z sieci].

    --
    Pozdrawiam, Michal Bien
    mailto:m...@m...uw.edu.pl