  • 11. Data: 2003-02-12 13:08:10
    Temat: Re: wariacki pomysl dla studentów prawa
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    ----- Original Message -----
    From: "Pata" <v...@w...pl>
    To: <p...@n...pl>
    Sent: Wednesday, February 12, 2003 2:02 PM
    Subject: Re: wariacki pomysl dla studentów prawa

    : Ja zaczęłam szukać o dotacjach :-)

    ja też, jakiś czas temu, i usłyszałem, "a jesteście zarejestrowani?" :),

    tak mnie olśniło, że koszty stawiennictwa itd można sobie odebrać od strony
    przeciwnej.
    pozostaje pokrycie kosztów adm. i zwrotu kosztów osób uczestniczących w
    procesie jako pelnomocnicy (utracony zarobek etc.).

    pozdrowienia

    marcin

    ps. potrzeba jeszcze 11 osób - cżłonków załozycieli.

  • 12. Data: 2003-02-12 13:26:39
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter[BEZ_TEGO]@interia.pl>

    Użytkownik "Marcin Surowiec" <s...@d...pl> napisał w wiadomości

    > ps. potrzeba jeszcze 11 osób - cżłonków załozycieli.

    Juz tylko 10:-))

    HaNkA

  • 13. Data: 2003-02-12 13:30:56
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

  • 14. Data: 2003-02-12 13:37:50
    Od: "Pata" <v...@w...pl>

    Ludzie a skąd jesteście? Ja ze Szczecina.

    Pata

  • 15. Data: 2003-02-12 13:42:18
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter[BEZ_TEGO]@interia.pl>

    Użytkownik "Marcin Surowiec" <s...@d...pl> napisał w wiadomości

    > ty się masz uczyć :-)))

    Co za dyskryminacja:-))) A cio robię cały czas?:-))))))

    HaNkA

  • 16. Data: 2003-02-12 13:42:47
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : Ludzie a skąd jesteście? Ja ze Szczecina.

    ja okolice częstochowy :-)

    to fajnie że jesteśmy rozsypani, możemy mieć oddziały w całej polsce :-)

  • 17. Data: 2003-02-12 13:47:00
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : Co za dyskryminacja:-))) A cio robię cały czas?:-))))))

    no uczysz się i niech tak zostanie :-))))

    (wiem jestem świnia, bo się czepiam)

  • 18. Data: 2003-02-12 13:58:38
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter[BEZ_TEGO]@interia.pl>

    > (wiem jestem świnia, bo się czepiam)

    Przez grzeczność nie zaprzeczę:-)

    HaNkA

  • 19. Data: 2003-02-12 14:17:07
    Temat: Odp: wariacki pomysl dla studentów prawa
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik HaNkA ReDhUnTeR <hanka.redhunter[BEZ_TEGO]@interia.pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:b2di7r$kca$...@a...news.tpi.pl...

    > Juz tylko 10:-))

    a co zakładacie ja nie jestem w temacie :-))))

    Sandra

  • 20. Data: 2003-02-12 14:18:45
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Pata <v...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b2dinc$bjt$...@k...task.gda.pl...
    > Ludzie a skąd jesteście? Ja ze Szczecina.

    :-) jak wpadne do domciu to zapraszam na piwo hehe z sokiem bosmana na
    Wałach :-))))

    Sandra