  • 1. Data: 2009-05-13 07:23:22
    Temat: walczę z mafią - potrzebuję porady
    Od: " walczę z mafią " <w...@W...gazeta.pl>

    walczę z mafią - potrzebuję porady
    od 5 lat walczę z mafią : powiązania sołtysa - wójta - PINB - firmy o
    słowie ,,wojewódzkie przedsiębiorstwo ..." w nazwie , a nawet z prokuraturą

    powoli zaczynam wygrywać nawet w sądach , byle spoza układu czyli w innych
    miastach ( np w WSA w Warszawie )

    sitwa jest tak mocna ze trudno przełamac nawet opory prokuratora do zajecia
    się skutecznego tą sprawa
    zaznaczam ze mam na wszystko dowody , wiec o gołosłowiu być nie moze

    ale do rzeczy
    mam pytanie do specjalisów w dziedzinei prawa

    chę te sprawe nagłosnić , pokazac powiązania miedzy tymi osobami
    posługując się wyłacznie dowodami w postaci pism i nagran dokonanych
    osobiscie przezemnie

    np stwierdzenie urzednika tego przedsiębiorstwa w Warszawie o
    nazwie ,,wojewódzkie ...." który stwierdził i co sie niezle nagrało :

    ,,nadepneliscie wielu osobom na odcisk -na waszym miejscu obawiałbym się o
    wasze bezpieczenstwo "

    ta ,,niezwykła troska " wydawała się czyms zabawnym dla dyrektora tego
    przedsiębiorstwa

    i teraz pytanie :
    chcę to wszystko opublikowac , pokazać dokumenty , nagrania
    czekam jeszcze na wyrok w sprawie karnej
    czy opublikowanie tych informacji bez podawania nazwisk a wyłącznie
    inicjały i nazwy firm oraz funkcje

    np wójt Gminy Liw Pan Stanisław SZ. i dołaczone do tego potwierdzenie
    nieprawdy oraz decyzję o wyłaczeniu ze sprawy karenj potwierdzenia nieprawdy
    a w koncu o umorzeniu sprawy

    czy to bedzie zgodne z prawem ?
    np publikacja na blogu czy stronie internetowej ?

    ewentualnie prada co mozna jeszcze z tym zrobic ?

  • 2. Data: 2009-05-13 09:28:53
    Temat: Re: walczę z mafią - potrzebuję porady
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik " walczę z mafią " <w...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:gudsha$ap9$1@inews.gazeta.pl...

    skoro masz na wszystko dowody, to zglos sie do uwagi czy innego podobnego
    programu, oni lubia takie kwiatki

  • 3. Data: 2009-05-13 09:29:32
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Wed, 13 May 2009 07:23:22 +0000 (UTC), walczę z mafią napisał(a):

    > ewentualnie prada co mozna jeszcze z tym zrobic ?

    warto powiadomić o tym nie powiatową a Komendę Wojewódzką Policji

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
    Antyki http://foto.3mam.net/antyki/antyki_4.php

  • 4. Data: 2009-05-13 09:29:37
    Od: Maverick <m...@p...fm>

    walczę z mafią wrote:
    > walczę z mafią - potrzebuję porady

    Po pierwsze - takie rzeczy to zglasza sie do TVN Uwaga czy innych takich
    - zazwyczaj mocno pomaga. Ew jeszcze gazety - tam tez maja niezlych
    dziennikarzy (czyt: jak podchwyca ze to dobry temat to bedzie ciekawie).

    Po drugie - jesli masz dowody to mozesz pisac/mowic do chcesz bez obawy.
    Ofc to sad ocenia co jest dowodem

    --
    Regards,
    Maverick

  • 5. Data: 2009-05-13 11:39:41
    Od: " " <w...@N...gazeta.pl>

    Maverick <m...@p...fm> napisał(a):

    > Po drugie - jesli masz dowody to mozesz pisac/mowic do chcesz bez obawy.
    > Ofc to sad ocenia co jest dowodem

    ja liczyłem na porady fachowców a nie gaduchy

    1 sąd ocenia co jest dowodem W SPRAWIE a nie ogólnie
    ten sam dowód moze byc dowodem w jednej sprawie a w innej nie

    2 gdyby tak było ze mozna pisac mając dowody .....
    nawet jak bedę miał prawomocny wyrok sądu to bez zgody sadu nie mogę
    opublikowac nazwisk skazanych nawet prawomocnie

    3 gazety lokalne nie były zainteresowane no bo w sprawie jest wójt gminy i
    prokurator

    4 a dla telewizji moze być sprawa za mała

    dlatego liczyłem na porady osób znających prawo ( a nie przepraszam za
    wyrzaenie ,,przygodnych ")

  • 6. Data: 2009-05-13 11:51:06
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > 3 gazety lokalne nie były zainteresowane no bo w sprawie jest wójt gminy i
    > prokurator

    Odezwij się do mnie na priv.

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 7. Data: 2009-05-13 12:49:14
    Od: "Nostradamus" <n...@w...pl>

    Użytkownik <w...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > ja liczyłem na porady fachowców a nie gaduchy

    Grupa dyskusyjna jest właśnie od "gaduch" a porady fachowców kosztują i są
    dostepne w kancelariach prawniczych.
    Taki stary bojownik z mafią i tak prostych rzeczy nie kumasz?

    Pzdr
    Leszek

  • 8. Data: 2009-05-13 13:10:19
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@m...www.pl> napisał
    w wiadomości news:gue3u0$9vr$1@inews.gazeta.pl...
    > warto powiadomić o tym nie powiatową a Komendę Wojewódzką Policji

    Nie najlepsza rada, bowiem Wojewódzka Komenda wyśle to do Powiatowej na
    99%.

  • 9. Data: 2009-05-13 13:48:20
    Od: " " <w...@N...gazeta.pl>

    Nostradamus <n...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > dostepne w kancelariach prawniczych.
    > Taki stary bojownik z mafią i tak prostych rzeczy nie kumasz?

    hehhe
    dlatego ja bardzo sobie ..........cenie takie gaduchy
    tylko jak sam piszesz ,,grupa dyskusyjna " to liczyłem na dyskusje
    a nie na gaduchy
    gdybym chciał usłyszeć radę ,,idz do telewizji " to bym kupił bilet
    tramwajowy i pojechał - bo iśc to mam za daleko
    ale jak powiedziałem cenię sobie gaduchy , tylko szkoda ze na grupie prawo a
    nie ciotki- klotki

  • 10. Data: 2009-05-13 13:58:41
    Od: Maverick <m...@p...fm>

    w...@N...gazeta.pl wrote:
> [...]
    > tramwajowy i pojechał - bo iśc to mam za daleko
    > ale jak powiedziałem cenię sobie gaduchy , tylko szkoda ze na grupie prawo a

    A ty widze z ajkichs cierpietnikow jestes, ze skoro ludzie proponuja
    prosta i skuteczna metode (TV + gazety), do tego przetestowana
    wielokrotnie, to ty sie bedziesz kopal z koniem i nerwy tracil. Za 20
    lat wygrasz wszystko - i co bedzie - okaze sie ze gra nie byla warta
    swieczki a ty jestes wrakiem czlowieka z zszarganymi nerwami.

    Naprawde - co Ci szkodzi napisac 3-4 listy-maile - kazda TV ma taki
    adres kontaktowy - poswiecisz dzien czy dwa na opisanie sprawy, a jak
    sie uda, to oszczedzisz wiele lat (bo sprawa ruszy sie szybciej)

    Jaka jest najgorsza kara dla urzednika? Reportaz w TV - bo wystawia go
    na swiecznik przed szefami - a to juz źle wrozy jego karierze (czyt -
    spokojnym pierdzeniu w coraz wyzszy stolek)
    --
    Regards,
    Maverick