  • 1. Data: 2009-05-12 20:23:29
    Temat: nielegalne noszenie kamizelki kuloodpornej!
    Od: "szrot" <n...@s...ie>

    Wiem że to Stany, dziki kraj, ale jaki przepis do licha przepis narusza
    noszenie kamizelki kuloodpornej??
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Ol'_Dirty_Bastard
    "W 1999 został aresztowany za prowadzenie bez dokumentów, oraz za
    noszenie kamizelki kuloodpornej."
    To może chodzenie w kasku też jest tam nielegalne? :>

  • 2. Data: 2009-05-12 20:27:24
    Temat: Re: nielegalne noszenie kamizelki kuloodpornej!
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "szrot" <n...@s...ie> napisał w wiadomości
    > Wiem że to Stany, dziki kraj, ale jaki przepis do licha przepis narusza
    > noszenie kamizelki kuloodpornej??

    Pewnie czternasta poprawke do dwudziestej piatej poprawki do piecdziesiatej
    poprawki.
    Albo po prostu kiedys sad kogos za to skazal - ot tak przy oakzji, nikt sie
    nie odwolal i na zasadzie precedensu jest to teraz przestepstwem :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2009-05-12 20:44:34
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szrot pisze:
> [...]
    > noszenie kamizelki kuloodpornej."
    > To może chodzenie w kasku też jest tam nielegalne? :>

    W niektórych stanach noszenie kamizelki kuloodpornej przez skazanych za
    przestępstwa może być nielegalne (patrz:
    http://www.usabodyarmor.com/faq.htm, punkt 14).

  • 4. Data: 2009-05-12 20:47:29
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 12 May 2009 22:23:29 +0200, szrot napisał(a):

    > Wiem że to Stany, dziki kraj, ale jaki przepis do licha przepis narusza
    > noszenie kamizelki kuloodpornej??

    Przejdź na język angielski i znajdziesz podpowiedź. I jeszcze to:
    http://wiki.answers.com/Q/Bullet_proof_vest_laws

    http://www.californiapredatorsclub.com/index.php?sho
    wtopic=8983

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl [Lege Artis]

  • 5. Data: 2009-05-13 09:35:09
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

    > "W 1999 został aresztowany za prowadzenie bez dokumentów, oraz za
    > noszenie kamizelki kuloodpornej."
    > To może chodzenie w kasku też jest tam nielegalne? :>

    No tego nie wiem, ale jest przepis, chyba w Teksasie, ktory mi sie
    bardzo podoba:
    mozesz nosic bron, ale nie mozesz jej ukrywac. Tzn. musisz ja nosic tak,
    zeby dla wszystkich byla widoczna. Nie mozesz ukryc pod kurtka,
    ani w kieszeni.

    pozdrawiam
    pluton

  • 6. Data: 2009-05-13 21:01:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    pluton pisze:

> [...]
    > mozesz nosic bron, ale nie mozesz jej ukrywac. Tzn. musisz ja nosic tak,
    > zeby dla wszystkich byla widoczna. Nie mozesz ukryc pod kurtka,

    OIDP w wielu stanach pozwolenie na noszenie ukrytej broni to "wyższy
    szczebel" niż pozwolenie na broń pozwalające tylko na noszenie jej na
    wierzchu.

    Swoją szosą mnie zawsze dziwił polski zapis bezwzględnie nakazujący
    cywilom ukrywanie broni palnej...