  • 1. Data: 2009-05-13 06:37:57
    Temat: Wyrejestrowanie auta
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Witam
    Posiadałem auto na które wydane było tylko czasowe pozwolenie (to przed
    wydaniem stałego "twardego dowodu rejestracyjnego") Samochód uległ
    uszkodzeniu (wypadek). Sprzedałem to co zostało i poszedłem do miejscowej
    komunikacji aby wyrejestrowac auto. Tam "miła" Pani stwierdziła, że nie moze
    mi go wyrejestrować gdyż była to czasowa rejestracja i ona teraz nie może mi
    go wyrejestrować, chyba, że przedsatawie jej badanie techniczne. Badania nie
    zrobie bo auta nie mam i nie będe go naprawiał.
    Czy w komunikacji maja racje ? Nie można prawnie sprzedać uszkodzonego
    samochodu z czasową rejestracja ?

  • 2. Data: 2009-05-13 06:53:04
    Temat: Re: Wyrejestrowanie auta
    Od: "Andrew" <anbereda@poczta.(onet).pl>

    Użytkownik "mz" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Badania nie zrobie bo auta nie mam i nie będe go naprawiał.
    > Czy w komunikacji maja racje ? Nie można prawnie sprzedać uszkodzonego

    Ale po sprzedaży auta się nie wyrejestrowuje, tylko zgłasza sprzedaż. Mi
    dowód zabrała policja i jakos problemów ze sprzedazą pozostałości nie było.

  • 3. Data: 2009-05-13 06:54:55
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    > Ale po sprzedaży auta się nie wyrejestrowuje, tylko zgłasza sprzedaż. Mi
    > dowód zabrała policja i jakos problemów ze sprzedazą pozostałości nie
    > było.

    Ok żle to opisałem. Chciałem zgłosić sprzedaż auta. Dowód tymczasowy
    (pozwolenie czasowe) też zatrzymała policja. Czy ty miałeś stały dowód czy
    też czasowy ?

  • 4. Data: 2009-05-13 07:31:11
    Od: "Andrew" <anbereda@poczta.(onet).pl>

    > Ok żle to opisałem. Chciałem zgłosić sprzedaż auta. Dowód tymczasowy
    > (pozwolenie czasowe) też zatrzymała policja. Czy ty miałeś stały dowód czy
    > też czasowy ?
    Stały, ale ze zabrany to badań tez wymagał. W kazdym razie ja bym się tym
    nie przejmował. Z tego co gdzies czytałem to nieby zgloszenia sprzedazy
    dokonac trzeba, ale kar za to za nie zgłoszenie nie przewidują.

  • 5. Data: 2009-05-13 07:46:57
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 13 May 2009 09:31:11 +0200, Andrew napisał(a):

> [...]
    > tym nie przejmował. Z tego co gdzies czytałem to nieby zgloszenia
    > sprzedazy dokonac trzeba, ale kar za to za nie zgłoszenie nie

    Nieważne przewidują czy nie przewidują. Brak zgłoszenia może się w
    przyszłości odbić bardzo ale to bardzo niefajnie.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 6. Data: 2009-05-13 07:58:05
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    mz wrote:
> [...]
    > Posiada?em auto na które wydane by?o tylko czasowe pozwolenie (to przed
    > wydaniem sta?ego "twardego dowodu rejestracyjnego") Samochód uleg?
    > uszkodzeniu (wypadek). Sprzeda?em to co zosta?o i poszed?em do miejscowej
    > komunikacji aby wyrejestrowac auto. Tam "mi?a" Pani stwierdzi?a, ?e nie moze
    > mi go wyrejestrowaae gdy? by?a to czasowa rejestracja i ona teraz nie mo?e mi
    > go wyrejestrowaae, chyba, ?e przedsatawie jej badanie techniczne. Badania nie
    > zrobie bo auta nie mam i nie bede go naprawia?.
    > Czy w komunikacji maja racje ? Nie mo?na prawnie sprzedaae uszkodzonego

    To nie rozmawiaj z panią, tylko każ jej przyjąc dokumenty i udzielić
    decyzji odmownej na pismie.

  • 7. Data: 2009-05-13 08:14:39
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Wed, 13 May 2009 07:46:57 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > Nieważne przewidują czy nie przewidują. Brak zgłoszenia może się w
    > przyszłości odbić bardzo ale to bardzo niefajnie.

    Dokładnie.
    UFG lubi żądać okazania tytułu że nie ma się zwolnienia z OC i żąda kar za
    brak polisy OC!!

  • 8. Data: 2009-05-13 08:17:09
    Od: Herald <h...@o...eu>

    > Nieważne przewidują czy nie przewidują. Brak zgłoszenia może się w
    > przyszłości odbić bardzo ale to bardzo niefajnie.

    Dokładnie.
    UFG lubi żądać okazania tytułu że ma się zwolnienie z OC, a jak się nie ma
    to żąda kar za brak polisy OC!!

  • 9. Data: 2009-05-13 08:30:24
    Od: Maverick <m...@p...fm>

    Herald wrote:

    > Dokładnie.
    > UFG lubi żądać okazania tytułu że ma się zwolnienie z OC, a jak się nie ma
    > to żąda kar za brak polisy OC!!

    A co ma UFG do wyrejestrowania w WK? Bo chetnie sie dowiem nowych rzeczy.

    --
    Regards,
    Maverick

  • 10. Data: 2009-05-14 08:09:51
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Wed, 13 May 2009 10:30:24 +0200, Maverick napisał(a):

    > A co ma UFG do wyrejestrowania w WK? Bo chetnie sie dowiem nowych rzeczy.

    Ano to że UFG kontroluje opłacanie polis OC. jeżeli nie wyrejestrujesz
    pojazdu to on "wisi" na twoim stanie - UFG zażąda okazania opłacenia polisy
    OC (jest dopuszczalne kilka dni poślizgu w opłaceniu), albo przedstawienia
    dowodów że nie ma wymaganego tytułu do opłacenia polisy OC.
    Przerabiane na sobie, organoleptycznie. Jeszcze jakieś pytania?

    Teraz na kolana i przepraszać ;P