eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawowadliwy samochod › wadliwy samochod
  • Data: 2004-06-30 00:38:35
    Temat: wadliwy samochod
    Od: "soulie" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam
    Mam pytanie w kwesti zakupionego u dealera Peugeot nowego samochodu i
    powtarzajaca sie usterke. Podczas napraw gwarancyjnych dealer usuwal owa
    usterke, ale zawsze pojawiala sie ponownie po 2-4 tygodniach od wyjazdu z
    serwisu. Kiedy ostatni raz sie pojawila (6 raz) nie kazalem otwierac
    zlecenia naprawy, zostawilem w serwisie samochod i przedlozylem pismo
    reklamacyjne niezgodnosci towaru z umowa z żądaniem wymiany samochodu na
    nowy. Dealer jednak znow usunal usterke i skasowal bledy w komputerze
    samochodu po czym powolal rzeczoznawce ktory nie stwierdzil nieprawidlowego
    dzialania samochodu. Moje pytanie: czy dealer mial prawo naprawiac samochod
    skoro nie zlecalem naprawy gwarancyjnej tylko zlozylem wniosek reklamacyjny
    z żądaniem wymiany samochodu na nowy? Czy nie powinno byc tak, ze dealer
    powinien powolac rzeczoznawce do samochodu w stanie w jakim go oddalem (z
    widoczna usterka)? Ostatnie pytanie: czy jesli zglosze sprawe do sądu nie
    bede mogl korzystac z samochodu na czas rozprawy?

    z pozdrowieniami na ustach


    --
    http://www.teampoland.prv.pl - Internetowy projekt badań nad rakiem


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1