  • 11. Data: 2021-04-28 21:17:52
    Temat: Re: w klubie Go-Go
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Dlatego pisałem o kłopotach z uzyskaniem WIARYGODNYCH zeznań. Jak żyję,
    > tak nie widziałem w burdelu trzeźwego klienta :-D

    Nie zmyślaj - pisałeś że się nie zgłaszają. A zgłaszają.

    --
    Shrek

  • 12. Data: 2021-04-29 17:40:36
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 28 Apr 2021 21:17:52 +0200, Shrek wrote:

    > Nie zmyślaj - pisałeś że się nie zgłaszają. A zgłaszają.

    Pisal ogolnie. Mozna bylo wnioskowac, ze wiekszosc sie nie zglasza,
    ale niekoniecznie od razu ze wszyscy sie nie zgladszaja.

    Tylko ... skoro sie nie zglaszaja, to skad wiadomo, ze wiekszosc ?

    A tymczasem ... prokuratura szuka poszkodowanych
    https://wroclaw.se.pl/w-tych-klubach-go-go-odurzali-
    i-okradali-klientow-prokuratura-poszukuje-pokrzywdzo
    nych-aa-Pv8i-fugE-EKwP.html
    https://niezalezna.pl/392939-szukaja-okradzionych-w-
    klubach-go-go

    A jak tylko tak zlosliwie spytam - skad wiadomo, ze odurzali klientow,
    skoro przez poprzednie lata policja ani jednego odurzenia nie wykryla
    :-)

    No i tradycyjne pytania - co sie stalo ze tym razem policja
    postanowila zwalczyc proceder?
    Ktory tam dzialacz PiS dal sie oskubac ? :-)

    J.

  • 13. Data: 2021-04-29 18:45:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.04.2021 o 17:40, J.F pisze:

    > Pisal ogolnie. Mozna bylo wnioskowac, ze wiekszosc sie nie zglasza,
    > ale niekoniecznie od razu ze wszyscy sie nie zgladszaja.

    Skoro jest tysiac zgłoszeń i tysiąc umorzeń, to znaczy że nie w braku
    zgłoszeń jest problem, więc w ogólności robert pieprzy od rzeczy.

    > Tylko ... skoro sie nie zglaszaja, to skad wiadomo, ze wiekszosc ?

    Z kulsoniego brudnego palca - Po prostu zmyślił na poczekaniu, żeby
    usprawiedliwić brak wyników.

    > No i tradycyjne pytania - co sie stalo ze tym razem policja
    > postanowila zwalczyc proceder?

    To co zwykle - dziennikarze wyniuchali i trzeba się było do roboty
    wziać. Jak to jeden kulson narzekał sensacji szukają zamiast poczekać na
    oficjalne wynik^H^H^H umorzenie

    --
    Shrek

  • 14. Data: 2021-04-29 19:01:30
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 29 Apr 2021 18:45:12 +0200, Shrek wrote:

    > Skoro jest tysiac zgłoszeń i tysiąc umorzeń, to znaczy że nie w braku
    > zgłoszeń jest problem, więc w ogólności robert pieprzy od rzeczy.

    Tysiac, czy "setki" ...

    > Z kulsoniego brudnego palca - Po prostu zmyślił na poczekaniu, żeby
    > usprawiedliwić brak wyników.

    Moze i wyssal, a moze ma racje ze sie ludziom nie spieszy zglaszac.
    Szczegolnie, jak czytaja ile tam spraw umorzono.

    > To co zwykle - dziennikarze wyniuchali i trzeba się było do roboty
    > wziać.

    Ale co wyniuchali - ze kilku policjantow zamieszanych?

    Bo jak piszez - tysiace czy setki spraw bylo, i jakos sie do roboty
    nie musieli brac ...

    J.

  • 15. Data: 2021-04-29 19:33:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.04.2021 o 19:01, J.F pisze:

    > Tysiac, czy "setki" ...

    Dziesięć setek to tysiąć. Tak czy inaczej zgłoszenia były w liczbie
    odpowiadającej umorzeniom. Wiec nie brak zgłoszeń był problemem.

    > Moze i wyssal, a moze ma racje ze sie ludziom nie spieszy zglaszac.

    A skąd on to wie? Znaczy skoro wie, że nie zgłaszają, to znaczy że wie
    że do zdarzenia doszło ale nie zostało zgłoszone:P Co ma kulson wiedząc
    o przestępstwie?

    > Ale co wyniuchali - ze kilku policjantow zamieszanych?

    Jakoś tak własnie z tego co pamiętam, to jak zaczęli dobrze niuchać to
    wyniuchali psy...

    > Bo jak piszez - tysiace czy setki spraw bylo, i jakos sie do roboty
    > nie musieli brac ...

    No i właśnie dziennikarze sensacji szukali i teraz kulsony biedne robić
    muszom. Dlatego oni tak tych dziennikarzy nie lubią:P

    --
    Shrek

  • 16. Data: 2021-04-29 19:43:34
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 29 Apr 2021 19:33:57 +0200, Shrek wrote:

    > Dziesięć setek to tysiąć.

    Ale dwie setki to tez "kilkaset"

    > Tak czy inaczej zgłoszenia były w liczbie
    > odpowiadającej umorzeniom. Wiec nie brak zgłoszeń był problemem.

    No owszem.

    > A skąd on to wie?

    Z doswiadczenia?

    Zobacz np na ofiary ksiezy - kiedy oni sie zglaszaja ?

    > Znaczy skoro wie, że nie zgłaszają, to znaczy że wie
    > że do zdarzenia doszło ale nie zostało zgłoszone:P Co ma kulson wiedząc
    > o przestępstwie?

    Ale piszesz "zdarzenia".
    To, ze ktos sie spil i wydal za duzo pieniedzy, to nie przestepstwo.
    Chyba, ze nie byly jego ... ale to wtedy on jest przestepca :-)

    > Jakoś tak własnie z tego co pamiętam, to jak zaczęli dobrze niuchać to
    > wyniuchali psy...

    I to wystarczylo do uruchomienia lawiny ?
    Poza tym na razie policjantow jest trzech z Warszawy, a takich klubow
    duzo.

    No chyba, ze tak.

    J.

  • 17. Data: 2021-04-29 19:53:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.04.2021 o 19:43, J.F pisze:

    > Ale dwie setki to tez "kilkaset"

    Dwie setki czy tysiąc - materiału do roboty jest. Nie brak zgłoszeń jest
    problemem.

    > Z doswiadczenia?

    Znaczy co - jego okradli w burdelu czy on ten burdel prowadzi?

    > Ale piszesz "zdarzenia".
    > To, ze ktos sie spil i wydal za duzo pieniedzy, to nie przestepstwo.

    Ale jak go dragami nafaszerowali to już tak. Podobnie jak to że się ktoś
    bzyknie to fajnie, ale jak wcześniej go potraktujesz pigułką gwałtu to
    już niefajnie.

    > I to wystarczylo do uruchomienia lawiny ?

    No ze stachowiakiem wystarczyło, z typem z boa pałującym julki
    starczyło. Wiele spraw wypłynęło tylko dzięki dziennikarzom. Często przy
    aktywnym sprzeciwie lokalnej kulsonerii.

    > No chyba, ze tak.

    Wielokrotnie robert narzekał że dziennikarskie hieny - za sensacją gonią
    i potem takie trupy jak stachowiak przez ich nieodpowiedzialną postawę
    wypadają. Nawet wprost powiedział, że za komuny to przynajmniej jakiś
    poziom trzymali i nie spekulowali tylko czekali na oficjalne ustalenia;)

    --
    Shrek

  • 18. Data: 2021-04-30 11:02:25
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 29 Apr 2021 19:53:56 +0200, Shrek napisał(a):

> [...]
    > wypadają. Nawet wprost powiedział, że za komuny to przynajmniej jakiś
    > poziom trzymali i nie spekulowali tylko czekali na oficjalne ustalenia;)

    No ale Daniel, wszystko mogę, Obajtek przejął właśnie prasę lokalną, więc
    przynajmniej z tej strony będą mieli spokój i wiadomości po linii
    partyjnej, która wszak winna szanować ciężką pracę MO. Wystarczy tylko
    jeszcze wygasić te różne tefałeny, a nastanie spokój i harmonia jak na
    Węgrzech albo u Putina.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek