  • 11. Data: 2005-03-07 13:48:00
    Temat: Re: uzywanie DVD przez gosci
    Od: "Adam" <f...@f...onet.pl>

    > Nie trzymaj tych płyt na wierzchu tylko np w prywatnym pomieszczeniu,
    > jakby co to sam se przywiózł.
    ale ja chcialem wywiesic na tablicy jakie tytuly mam i na prosbe moge
    uzyczyc lub puscic dla wszystkich o jakiejs tam godzinie. Nie chce kazdemu
    cichaczem tlumaczyc o tym DVD - dziwnie by to brzmialo.

  • 12. Data: 2005-03-07 14:00:04
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Adam napisał(a):

    > ale ja chcialem wywiesic na tablicy jakie tytuly mam i na prosbe moge
    > uzyczyc lub puscic dla wszystkich o jakiejs tam godzinie. Nie chce kazdemu
    > cichaczem tlumaczyc o tym DVD - dziwnie by to brzmialo.

    Moim zdaniem robisz z igly widly i dziwisz sie, ze sie nie da ;) Otoz,
    zwyczajnie kupujesz plyty z licencja na wypozyczanie i wypozyczasz je
    ludziom doliczajac im np 1-2 zl/plyta za to. Masz swiety spokoj od
    kazdej strony.

    j.

  • 13. Data: 2005-03-07 14:28:34
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Adam wrote:

    > Niestety to prawda :-( dlatego tez zapytalem na grupie ... a chcialem dobrze
    > dla gosci :-)
    > A czy w przepisach jest mowa o udostepnianiu materialu filmowego czy samej
    > plytki DVD, bo moze moglbym to puszczac w z DVD w moim pokoju a ogladac
    > mozna by bylo z wszystkich TV ?

    Jeżeli chcesz to robić legalnie, to żadna z metod niestety na to nie
    pozwala.
    Albo zakupisz płyty z licencją na wypożyczanie, publiczne odtwarzanie,
    albo w przypadku niezadowolonego klienta ściągniesz sobie kłopoty na głowę.

  • 14. Data: 2005-03-07 14:42:43
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *Adam* wrote in <news:d0hm6b$7pp$1@news.onet.pl> :

    > ale ja chcialem wywiesic na tablicy jakie tytuly mam i na prosbe moge
    > uzyczyc lub puscic dla wszystkich o jakiejs tam godzinie. Nie chce kazdemu
    > cichaczem tlumaczyc o tym DVD - dziwnie by to brzmialo.

    zrób ulotkę, wydrukuj 'pare', wręczaj gościom - drogo nie wyjdzie.

    --
    Wiedza jest łaskawa - ochrania ludzi przed myśleniem

  • 15. Data: 2005-03-07 16:39:31
    Od: PawełJ <p...@w...poczta.onet.pl>

    > Myslalem o kolekcji oryginalnych z gazet badz z wyprzedazy z hipkow. A jak
    > sprawa wyglada w przypadku sluchania muzyki w taxi? Czy to taki sam
    > problem?

    Tak mi do głowy głupio może przyszło, ale może wyłóż gazety w których były
    te płyty . Gazetę chyba możesz dać gościom do przeglądnięcia. No a że tam
    był film to przecież nie musisz wiedzieć co kto z nim robi :)

    --
    PawełJ

  • 16. Data: 2005-03-07 18:30:36
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <X...@1...0.0.1>, Michal Bien wrote:

    > IMO nie podpada to pod dozwolony uzytek osobisty - nie sa to ani Twoi
    > krewni, powinowaci ani stosunek nie ma charakteru towarzyskiego -

    Niech się z nimi zaprzyjaźni:)

    > robisz to uzyczenie w ramach dzialalnosci gospodarczej. Odsylam do art. 23
    > pr. autorskiego.

    Z komentarzem:
    http://www.prawnik.net.pl/pwi/faq2.htm

    Renata

  • 17. Data: 2005-03-07 19:05:59
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    W nawiązaniu do wypowiedzi osoby podpisującej się jako Adam w wiadomości
    <news:d0hht9$8ob$1@news.onet.pl> wyjaśniam co następuje:

    > bo moze moglbym to puszczac w z DVD w moim pokoju a ogladac
    > mozna by bylo z wszystkich TV

    Nikogo nie obchodzi Twoja płyta, liczy się przecież treść utworu.

    --
    Olgierd
    gsm: 502DEFUNK ||| JID: o...@j...org ||| gg: 3657597

  • 18. Data: 2005-03-09 12:13:40
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    PawełJ wrote:

    > Tak mi do głowy głupio może przyszło, ale może wyłóż gazety w których
    > były te płyty . Gazetę chyba możesz dać gościom do przeglądnięcia. No
    > a że tam był film to przecież nie musisz wiedzieć co kto z nim robi :)

    No właśnie nie bardzo z tymi gazetami. Kiedyś słyszałem, że był dym o
    gazetki leżace w zakładach fryzjerskich...
    Podobnie z muzyką puszczaną w sklepach czy nawet w taksówkach -
    teoretycznie ZAiKS może się przyczepić.

    --
    Pozdro
    Massai