  • 1. Data: 2004-11-02 09:31:33
    Temat: Data zameldowania
    Od: Artur Siekielski <g...@R...onet.pl>

    Witam.
    We wniosku o nadanie NIP mam rubryczkę "data zameldowania". Mieszkam w jednym
    miejscu od urodzenia. Czy zatem jako datę zameldowania mam wpisać datę
    urodzenia? Jeżeli nie, to gdzie mogę uzyskać informację o dacie zameldowania?

  • 2. Data: 2004-11-02 11:03:20
    Temat: Re: Data zameldowania
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > miejscu od urodzenia. Czy zatem jako datę zameldowania mam wpisać datę

    TAK.

  • 3. Data: 2004-11-02 11:36:01
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Tue, 2 Nov 2004 12:03:20 +0100, KrzysiekPP <k...@o...pl> napisał:

    > TAK.

    niekoniecznie.

    Zgłoszenie urodzenia dziecka, a zatem zameldowanie mogło nastąpić później
    - w moim przypadku jest 3 dni różnicy. No ale ja mam jeszcze zieloną
    ksiązeczkę, w której jest to napisane.

    --
    Falkenstein