  • 1. Data: 2004-04-26 09:37:49
    Temat: prawo budowlane + monopolowy + sezon
    Od: Konki <l...@w...pl>

    Chce w sezonie postawic sklep monopolowy na wybrzezu i zastanawiam sie
    czy moge bez planow budowlanych postawic sobie budke. Miejsce juz bym
    mial, tylko slyszalem ze jak chce bez planow stawiac to musi to byc cos
    przenosnego (np przyczepa), ale zastanawialem sie czy moze to byc cos co
    nie ma fundamentow. Z czyms przenosnym musialbym sie bawic, a jak cos
    postawie na golej glebie, to w zasadzie to jest tez przenosne, tylko
    troche ciezej ;-)

    Nie wiem gdzie sie tego dowiedziec, wiec postanowilem tu zamiescic moje
    zapytanko ;-)

    Jesli byloby to mozliwe to prosilbym o jakis link.

    Dziekuje i pozdrawiam

    Konki

  • 2. Data: 2004-04-26 20:00:14
    Temat: Re: prawo budowlane + monopolowy + sezon
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Uzytkownik "Konki" <l...@w...pl> napisal w wiadomosci

    Na punkt przenosny nie dostaniesz zezwolenia na sprzedaz alkoholu. Nic
    powyzej piwa.