  • 1. Data: 2004-04-26 08:45:42
    Temat: 2 maja - pracujemy czy nie?
    Od: "Dark" <d...@i...pl>

    Witam
    Czy 2 maja jest ustawowo woly?
    Podobno miało cos takiego być?
    Jesli tak to bardzo bym prosił o podanie ustawy.

    Dzieki
    Dark

  • 2. Data: 2004-04-26 09:00:04
    Temat: Re: 2 maja - pracujemy czy nie?
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    Dark wrote:
    > Witam
    > Czy 2 maja jest ustawowo woly?
    > Podobno miało cos takiego być?
    > Jesli tak to bardzo bym prosił o podanie ustawy.

    przeciez to niedziela

    zyga
    --
    [zyga@zyga zyga]$ cat /proc/cpuinfo
    cat: /proc/cpuinfo: No such file or directory

  • 3. Data: 2004-04-26 09:01:47
    Od: "Dark" <d...@i...pl>

    Fajnie.
    Tylko że niektórzy niestety maja niedziele pracujące.
    :(

    Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki"
    <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
    a.com> napisał w
    wiadomości news:c6ij3b$a6v$2@atlantis.news.tpi.pl...

  • 4. Data: 2004-04-26 09:06:26
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Dark wrote:
    > Witam
    > Czy 2 maja jest ustawowo woly?
    > Podobno miało cos takiego być?
    > Jesli tak to bardzo bym prosił o podanie ustawy.

    nie ma

    KG

  • 5. Data: 2004-04-26 18:35:48
    Od: "Pawel Lesniak" <p...@w...pl>

    Dark wrote:
    > Witam
    > Czy 2 maja jest ustawowo woly?
    > Podobno miało cos takiego być?
    > Jesli tak to bardzo bym prosił o podanie ustawy.

    Nie, ale za to za 1 maja pracodawca musi Ci oddać dzien wolny.
    Polecam pracodawcom 11 czerwca :))))))

    pl

  • 6. Data: 2004-04-27 13:59:14
    Od: Ela<e...@i...pl>

    NIE PRACUJEMY!!!
    Ustawowo jest to dzień flagi narodowej < czy coś podobnego> i jest
    dniem wolnym od pracy. To, że w tym roku wypada w niedzielę ma
    tylko takie znaczenie, że nie należy się za ten dzień inny dzień wolny.
    W przyszłym roku ta data ma zupełnie inny wymiar, dgyż 2- maj
    wypada w poniedziałek. Myślę, że autorowi tego pytania właśnie i
    pozostałe lata chodziło.
    Pozdrawiam.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 7. Data: 2004-04-27 15:06:04
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Ela wrote:

    > NIE PRACUJEMY!!!
    > Ustawowo jest to dzień flagi narodowej < czy coś podobnego> i jest
    > dniem wolnym od pracy.

    na podstawie?

    KG

  • 8. Data: 2004-06-22 16:45:55
    Od: "Mister Muscle" <i...@o...pl>

    Użytkownik "Ela" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
    > NIE PRACUJEMY!!!
    > Ustawowo jest to dzień flagi narodowej < czy coś podobnego> i jest
    > dniem wolnym od pracy.

    Bzdura!