  • 21. Data: 2018-12-13 05:13:34
    Temat: Re: uzasadnione podejrzenie
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-12-12, Shrek <...@w...pl> wrote:
    > swoich przemyśleń nie ma u was żadnych. Taka refleksja mnie naszła jak
    > czytałem ifp - może kilkanaście postów na to jak z waszej służby robi
    > się szmatę w wątku 50 stron o kasie i emertyurach (tym o trzymaniu
    > linii). Przykro się robiło jak to się czytało.

    Brałbym poprawke na wrażliwoć, w tym polityczną tematu. Tez bym nie
    omawiał takich rzeczy na publicznym forum, tym bardziej, że jest to de
    facto korpo i to dość specyficzne, które ma środki aby zidentyfikować
    osoby. Nie wszyskich stać aby stracic prace, lub narobic sobie mocno
    pod górkę.

    --
    Marcin

  • 22. Data: 2018-12-13 07:34:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > facto korpo i to dość specyficzne, które ma środki aby zidentyfikować
    > osoby. Nie wszyskich stać aby stracic prace, lub narobic sobie mocno

    Bez przesady - padały mocne słowa pod adresem na przykład Zielińskiego i
    jakoś nikt się nie krępował. Po prostu większości nie przeszkadza
    robienie za policję polityczną, tylko negocjowaliście cenę. Nawet
    cudownie ozdrowieli, tłumaczac na polski braliście lewe zwolnienia.
    Sorry, ale ciężko was szanować - sami się nie szanujecie, nie szanujecie
    obywateli, więc na jakiej podstawie wymagacie szacunku tychże obywateli?

    Shrek

  • 23. Data: 2018-12-13 08:59:35
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-12-13, Shrek <...@w...pl> wrote:

> [...]
    > Sorry, ale ciężko was szanować - sami się nie szanujecie, nie szanujecie
    > obywateli, więc na jakiej podstawie wymagacie szacunku tychże obywateli?

    Znowu mnie chyba mylisz z Robertem :)
    Zieliński to ten od Suwałk i pilnowania domu? Wszyscy stadnie pisali?

    --
    Marcin

  • 24. Data: 2018-12-13 18:21:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Znowu mnie chyba mylisz z Robertem :)

    No tak;)

    > Zieliński to ten od Suwałk i pilnowania domu? Wszyscy stadnie pisali?

    Ta - ten. Pisali na forum, że musi odejść, bo traktuje policjantów jak
    ścierwa i tak dalej być nie może - ale jak się dogadali co do ceny, to
    okazało się, ze i zieliński może zostać ani nawet to, że pis uzywa ich
    jako kulsonów aż tak bardzo nie boli;)

    Shrek

  • 25. Data: 2018-12-14 00:26:11
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12-12-18 o 22:37, Andrzej Kłos pisze:

    > Ale to w końcu podali czy nie podali powód kontroli?

    Sherk teraz będzie twierdził, że nie podali, bo ten co podali, to jest
    niekoszerny :-)

  • 26. Data: 2018-12-14 01:38:30
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-12-13, Shrek <...@w...pl> wrote:
> [...]
    > ścierwa i tak dalej być nie może - ale jak się dogadali co do ceny, to
    > okazało się, ze i zieliński może zostać ani nawet to, że pis uzywa ich

    Zieliński wydaje się być takim Szysko+++ ale z ograniczoną mozliwośćią
    czynienia szkód. Jak będzie dalej szalał lub lepiej i zrobi sie to
    medialne (warunek konieczny) to pewnie wyleci, bo pis głupi nie jest.
    Nikt za Zeilińskiego nie będzie umierał.

    Natomiast ogólny protest przeciwko kulsonizacji to byłoby jak aktywne
    manifestowanie przynalezności do KODu. Trochę inny kaliber MZ. Zresztą
    po prawdzie, ta kulsonizacja jest bardzo rozmyta. Jest tego dużo więcej
    niż wczesniej, ale to chyba nie jest też tak, że dotyka większości.
    Większość pewnie robi swoje, stara się unikac ochalapania g. i przetrwac
    nie wychylając się do kolejnej zmiany.

    --
    Marcin

  • 27. Data: 2018-12-14 06:46:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > medialne (warunek konieczny) to pewnie wyleci, bo pis głupi nie jest.
    > Nikt za Zeilińskiego nie będzie umierał.

    Chodzi o to, że wcześniej było "trzymamy linię" aż do dymisji
    zielińskiego, a potem się okazało, że ze wszystkich postulatów ważna
    jest tylko kasa i emerytura. To nie był żaden protest o godność
    policjanta, bo że są kulsonami to już ustalono, a po prostu negocjacja
    ceny. Wprost było o tym, że jak nie dostaną kasiorki, to pozwolą
    naziołkom na rozpierdol stolicy, spora częśc deklarowała zakup piwa i
    czipsów i ogladanie tego spektaklu na swoim lewym L4.

    > Natomiast ogólny protest przeciwko kulsonizacji to byłoby jak aktywne
    > manifestowanie przynalezności do KODu.

    Akutar to trochę bez sensu, gdyż KOD się mocna skompromitował w osobie
    swojego (byłego już) szefa. Ale jak już są tacy do przodu ze swoimi L4
    to mogli je brać na miesięcznice itp. Z tym, że po prostu im to tak
    naprawdę mocno nie przeszkadza - za przeproszeniem najeli się na psy to
    szczekają. Negocjowali tylko cenę. Dlatego nie bardzo rozumiem czemu
    miałbym ich otaczać jakimś specjalnym szacunkiem. Co i raz widać, że są
    zwykłymi kulsonami politycznymi, i co gorsza nie spotyka się to z żadnym
    potępieniem ze strony środowiska. Ba, często środowisko ich broni mimo
    oczywistości sprawy.

    > Zresztą
    > po prawdzie, ta kulsonizacja jest bardzo rozmyta. Jest tego dużo więcej
    > niż wczesniej, ale to chyba nie jest też tak, że dotyka większości.

    Pośrednio dotyka - nikt tego nie potępia, więc...

    Shrek.

  • 28. Data: 2018-12-14 06:51:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Sherk teraz będzie twierdził, że nie podali, bo ten co podali, to jest
    > niekoszerny :-)

    A jak podam, że Robert Tomasik jest podejrzany to będzie koszerny i
    kumple do ciebie wpadną? Co niby miało dać wylegitymowanie podejrzanych,
    skoro nie wiadomo było o co są podejrzani i nie podjęto w związku z tym
    żadnych czynności (bo niby jakie mianoby podjąć, wobec takiego powodu z
    dupy)?

    Przepraszam Robert - masz jasny przykład jak policjanci zachowują się
    jak polityczne kulsony, bronisz tego, a potem masz pretensję, że ciebie
    również zaliczają do kulsonów i cię nie szanują. W imię czego?

    Shrek

  • 29. Data: 2018-12-14 10:11:01
    Od: "n" <...@...e>

    A co Cię obchodzi zawód innych dyskutantów? Jesteśmy tu służbowo?

  • 30. Data: 2018-12-14 10:17:48
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 14 Dec 2018 06:46:18 +0100, Shrek napisał(a):

> [...]
    > zwykłymi kulsonami politycznymi, i co gorsza nie spotyka się to z żadnym
    > potępieniem ze strony środowiska. Ba, często środowisko ich broni mimo

    Znudzeni mogą poczytać, jakie armaty wytacza się przeciw blokującym wjazd
    Człowieka z Drabinką na Wawel:
    http://krakow.wyborcza.pl/krakow/7,44425,24273701,ob
    ywatel-przed-sadem-za-blokowanie-prezesowi-wjazdu-na
    -wawel.html

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek