  • 41. Data: 2018-12-18 06:38:45
    Temat: Re: uzasadnione podejrzenie
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie domagają się jakiegoś ekstra szacunku,

    Owszem domagają się.

    > raczej braku opluwania, które
    > odbywa się dośc bezwarunkowo z grubsza tylko dlatego, że jest tam tez
    > trochę dupków.

    No sorry - jak ktoś pracuje w organizacji dupków i popiera tych dupków,
    to jest traktowany jak dupek. Policja skulsoniała i zmieniła się w
    policję polityczną. Są kulsonami. Mieli okazję z tym powalczyć, ale
    woleli tylko negocjować cene za swoje kulsoństwo. Efektem jest szacunek
    porównywalny z milicją za komuny. Też niewątpliwie byli dobrzy
    milicjanci. NIech mają pretensję do siebie nie wszystkich wokoło.
    Policja od 89 systematycznie rosła w rankingach zaufania. Wtedy to była
    ich zasługa, a jak teraz spada, to co wina ludzi, co ich nie szanują?

    > Nie czytałem konkretnych wypowiedzi ani nie byłem na tym forum abym sam
    > mógł sobie wyrobic zdanie.

    Naprawdę sądzisz, że w ciągu tygodnia 1/4 kulsonów zachorowała i potem w
    ciągu jednego dnia (przypadkowo po podpisaniu porozumienia) wyzdrowiała?
    Już abstrachując od wypowiedzi na forum, że słabo się czują i to chyba
    psia grypa, a kto się czuje dobrze ten łamię linię. Poważnie?

    > Opowiedz prosze o tych co mają z nimi na codzień do czynienia, bo to będzie
    > nowy element w naszych małych dyskusjach :)

    A co chcesz wiedzieć - szeregowi, którzy zajmują się służeniem
    statystyce. Albo rzecznicy pieprzący tak trzy po trzy (z głupoty albo z
    chamstwa), że aż zęby bolą. Albo dwóch krawężników, co jak udzielałem
    pierwszej pomocy (może za dużo powiedziane, bo w sumie trzeba było tylko
    gościa monitorować do przyjazdu fachowców) to najbardziej byli
    zainteresowani moim dowodem a nie tym, czy moga jaoś pomóc. Albo choćby
    nasz Tomasz, co każde kulsonie działanie nam na grupie wyjaśni - co
    sądzisz o jego wyjaśnieniach - szanujesz taki kulsoni tryb myślenia?
    Naprawdę sądzisz, że do policji idą jednostki wybitne? Policjanci
    stanowią mniej więcej tak samo przekrój społeczeństwa jak budowlańcy.
    Można politycznie poprawnie ściemniać, ale prawda jest taka, że do
    policji panuje dobór negatywny. Raczej nikt ogarnienty tam nie idzie.

    > Pozwól, że nie będe im podpowiadał.

    No widzisz, ja już z kulsonami podchody kto lepiej zna stolicę miałem.
    Więc może dużo mi nie grozi (choć cholera wie co im odbije), ale zawsze.

    > A nauczyciele tez powinni gremialnie odmówić świadczeń z powodu
    > kretynizmów serwowanych regularnie przez MEN?

    Jeśli strajkują o kasę a przeszkadza im robienie z nich funkcjonariuszy
    nie państwa a partii, to czemu nie. chyba że im nie przeszkadza, ale
    tylko uważają że należy się za to ekstra kasa. Ale czemu miałbym ich za
    to szanować?

    > Tępic nalezy, ale ponownie, nie kazdy może
    > sobie pozwolic na otwarty sprzeciw, szczególnie w takich służbach jak
    > mundurowe.

    No więc skąd sprzeciw jak tępie takie pastawy nazywając ich (jak ich
    przełożeni) kulsonami i mówiąc wprost, że dla naśladowców milicji nie
    mam szacunku?

    Shrek.