  • 11. Data: 2018-12-12 18:13:22
    Temat: Re: uzasadnione podejrzenie
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12-12-18 o 10:41, Olin pisze:

    > Nie, ale zawsze można się powołać na szeroko rozumiane dobre obyczaje.

    Można, ale czy należy? Odnoszę wrażenie,że kilka tu obecnych osób lepiej
    wie, co napiszę ode mnie samego.

  • 12. Data: 2018-12-12 18:16:20
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12-12-18 o 17:22, Shrek pisze:

    > Nie musisz. Aczkolwiek chętnie poznałbym (pewnie nie tylko ja) twoje
    > zdanie.
    > Swoją szosą nie przeszkadza wam, że zrobiono z was kulsonów?

    Przeszkadza mi osobiście nazywanie policjantów kulsonmi, co sugeruje
    brak szacunku. Dlatego staram się z daleka od takich wątków trzymać.
    Skoro ktoś nie szanuje innych, to i sam na szacunek nie zasługuje. Przy
    czym nie widzę powodu, by ktoś dbał o to, by inni go szanowali.

  • 13. Data: 2018-12-12 18:27:27
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > Można, ale czy należy? Odnoszę wrażenie,że kilka tu obecnych osób lepiej
    > wie, co napiszę ode mnie samego.

    To kiedy zatrudnisz jakiegoś specjalistę od tego co miałeś na myśli? ;-)

    --
    A. Filip

  • 14. Data: 2018-12-12 18:46:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Przeszkadza mi osobiście nazywanie policjantów kulsonmi, co sugeruje
    > brak szacunku.

    Przecież nie my zaczeliśmy, a wasi przełożeni. Miejcie pretensję do
    nich, że z was kulsonów zrobili.

    https://twitter.com/Policja_KSP/status/9306950155459
    17441/photo/1

    A brak szacunku - no ciężko o szacunek, jak sami się nie szanujecie, ani
    swoich "klientów".

    > Skoro ktoś nie szanuje innych, to i sam na szacunek nie zasługuje.

    A niby dlaczego? Jest obowiązek szanowania każdego niezależnie od tego
    czy na to zasługuje czy nie? Na przykład osobiście uważam pewnego
    prokuratora za ludzkiego śmiecia - niby dlaczego miałbym mu okazywać
    szacunek, skoro na niego nie zasługuje? Podobnie z kulsonami - do
    policjantów miałem (ograniczony, ale jednak domyślnie) szacunek - jak
    się skulsonili, to przepraszam, ale nie mam.

    Ale wracając do tematu - co sądzisz o tym filmiku? Przekroczenie
    uprawnień czy nie.

    Shrek.

  • 15. Data: 2018-12-12 19:52:41
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12-12-18 o 18:27, A. Filip pisze:

    > To kiedy zatrudnisz jakiegoś specjalistę od tego co miałeś na myśli? ;-)

    Po co? Taki Shrek, czy Olin lepiej się sprawdzają.

  • 16. Data: 2018-12-12 19:58:21
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12-12-18 o 18:46, Shrek pisze:

    > A niby dlaczego?

    Bo tak uważam.nie

    > Ale wracając do tematu - co sądzisz o tym filmiku? Przekroczenie
    > uprawnień czy nie.

    Na podstawie tego kawałka nic nie sądzę. Ani nie wiadomo, po co tam
    przyjechali policjanci, ani czemu postanowili wylegitymować
    nagrywających. Odmowa okazania dokumentu sama w sobie jest wykroczeniem
    i tu istnienie lub nie podstaw do legitymowania niczego nie zmienia.
    Jakby ci filmujący byli sprytni naprawdę, to by dali się wylegitymować,
    a potem poprosili o sprawdzenie podstaw.

  • 17. Data: 2018-12-12 20:34:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Na podstawie tego kawałka nic nie sądzę. Ani nie wiadomo, po co tam
    > przyjechali policjanci, ani czemu postanowili wylegitymować
    > nagrywających.

    Zakładając, że nie pocieli materiałów, to właśnie tu8 widzę
    przekroczenie uprawnień. Powód kontroli mają obowiązek podać.

    > Jakby ci filmujący byli sprytni naprawdę, to by dali się wylegitymować,
    > a potem poprosili o sprawdzenie podstaw.

    Przecież dali. A jak się "sprawdza podstawy"?

    Shrek

  • 18. Data: 2018-12-12 22:00:51
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12-12-18 o 20:34, Shrek pisze:

    > Zakładając, że nie pocieli materiałów, to właśnie tu8 widzę
    > przekroczenie uprawnień. Powód kontroli mają obowiązek podać.

    No przecież podali.

    > Przecież dali. A jak się "sprawdza podstawy"?

    Pisząc stosowny wniosek do uprawnionego organu.

  • 19. Data: 2018-12-12 22:08:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > No przecież podali.

    Poważnie? "mieliśmy informację, że zachowują się panowie podejrzanie"?

    Shrek

  • 20. Data: 2018-12-12 22:37:03
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    Shrek pisze:

    > Poważnie? "mieliśmy informację, że zachowują się panowie podejrzanie"?

    Ale to w końcu podali czy nie podali powód kontroli?