eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoutrata gwarancji poprzez niewłaściwy montaż › utrata gwarancji poprzez niewłaściwy montaż
  • Data: 2007-07-17 14:07:42
    Temat: utrata gwarancji poprzez niewłaściwy montaż
    Od: "kawex" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam
    Zostały zamontowane u mnie drzwi zewnętrzne stalowe.

    Zgodnie z instrukcją montażu drzwi i ościeżnic zawartą w karcie gwarancyjnej
    dołączonej do tego produkty wynika, że:
    Pkt. 2.10 ....ościeżnice należy zabetonować .
    Pkt. 2.11 również mówi o betonowaniu ościeżnicy.
    Firma montująca w/w drzwi zastosowała kotwy montażowe i piankowanie
    ościeżnicy bez jej betonowania.

    W warunkach gwarancyjnych dołączonych również do tego produktu figuruje w
    pkt. 7 opis że:
    Gwarancja traci ważność w przypadku:
    a) niewłaściwego montażu.

    Przed chwilą otrzymałem informacje od producenta, że gwarancja uległa
    unieważnieniu z powodu niewłasciwego montażu drzwi przez firmę montującą.
    Mam pytanie:
    W jaki sposób można dochodzić teraz swoich praw, nadmieniam, że za drzwi i
    montaż nie zapłaciłem jeszcze firmie montującej w/w drzwi?
    pozdr.
    Artur K.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1