eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoutrata gwarancji poprzez niewłaściwy montaż › Re: utrata gwarancji poprzez niewłaściwy montaż
  • Data: 2007-07-18 15:35:25
    Temat: Re: utrata gwarancji poprzez niewłaściwy montaż
    Od: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2007-07-18 13:32, Arek (G) wrote:
    > Maciej Bebenek napisał(a):
    >> Arek (G) napisał(a):
    >>
    >>> Ale czy to ma sens? Bo gdyby tak było, to gwarancja była by jakimś
    >>> martwym bytem. Gwarancje na TV traci się, jeżeli telewizor nie stoi
    >>> na półce o wysokości 23,3cm. Lodówka powinna stać równo 5cm od
    >>> ściany, jeśli choć przez chwilę będzie inaczej, gwarancja jest nie
    >>> ważna. IMHO jakaś bzdura.
    >>
    >> Wiesz, czym jest gwarancja?
    >>
    >> M.
    >>
    >> PS. CO do lodówki - jak najbardziej - musi stać wypoziomowana.
    >> Telewizor nie może być używany poniżej pewnej temperatury i w
    >> pomieszczeniu o podwyższonej wilgotności, itd. itp.
    >
    > Odnoszę wrażenie, że mnie nie zrozumiałeś. I w konsekwencji ja
    > kompletnie nie rozumiem tego co Ty napisałeś.

    Rzecz w tym, że gwarancja producenta jest całkowicie dobrowolna i może
    określać dowolnie arbitralne warunki. Natomiast arbitralnych warunków
    nie może określać niezgodność z umową.

    --
    Przemysław Płaskowicki
    It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession
    of a good fortune, must be in want of a wife. (Jane Austen)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1