eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoutrata gwarancji poprzez niewłaściwy montaż › Re: utrata gwarancji poprzez niewłaściwy montaż
  • Data: 2007-07-17 15:32:49
    Temat: Re: utrata gwarancji poprzez niewłaściwy montaż
    Od: "william" <n...@m...mnie.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "kawex" <k...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:f7iijd$250o$1@news.mm.pl...
    > Witam
    > Zostały zamontowane u mnie drzwi zewnętrzne stalowe.
    >
    > Zgodnie z instrukcją montażu drzwi i ościeżnic zawartą w karcie
    > gwarancyjnej
    > dołączonej do tego produkty wynika, że:
    > Pkt. 2.10 ....ościeżnice należy zabetonować .
    > Pkt. 2.11 również mówi o betonowaniu ościeżnicy.
    > Firma montująca w/w drzwi zastosowała kotwy montażowe i piankowanie
    > ościeżnicy bez jej betonowania.
    >
    > W warunkach gwarancyjnych dołączonych również do tego produktu figuruje w
    > pkt. 7 opis że:
    > Gwarancja traci ważność w przypadku:
    > a) niewłaściwego montażu.
    >
    > Przed chwilą otrzymałem informacje od producenta, że gwarancja uległa
    > unieważnieniu z powodu niewłasciwego montażu drzwi przez firmę montującą.
    > Mam pytanie:
    > W jaki sposób można dochodzić teraz swoich praw, nadmieniam, że za drzwi i
    > montaż nie zapłaciłem jeszcze firmie montującej w/w drzwi?
    > pozdr.

    A co masz napisane w umowie z tą firmą ? Kto zaproponował montaż na piankę -
    ty czy oni ? Jeśli umowa była ustna to miej świadomość, że oni mogą
    twierdzić, że sam chciałeś na piankę ....


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1