eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawouszkodzona przesylka, brak protokolu, - odmowa reklamacji, slusznie? › uszkodzona przesylka, brak protokolu, - odmowa reklamacji, slusznie?
  • Data: 2007-10-24 12:46:30
    Temat: uszkodzona przesylka, brak protokolu, - odmowa reklamacji, slusznie?
    Od: a...@g...pl szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,

    Transakcja allegro, wysylka paczki kurierek (19,90zl jedyna opcja u
    sprzedajacego), paczka dolatuje brak uszkodzen zewnetrznych, mimo tego
    otwieram przy kurierze i jest zbita szybka w drukarce (wartosc
    drukarki 99zl), kurier proponuje zamiast protokolu (bo zbyt duzo
    czasu) adnotacje na awizo z jego i moim podpisem o uszkodzonej
    przesylce, kurier zabiera paczke ze soba. Dodam ze przesylka nie byla
    uszkodzona zewnetrznie ale w srodku byla zapakowana w worek ochronny
    co nie chronilo drukarki, powinine byc styropian, nie bylo oryginalnej
    zawartosci ochronnej, ogolem zlezapakowana.

    Sprzedajacy twierdzi ze to nie jego problem bo nie ma protokolu i
    firma wysylkowa nie zwroci mu ubezpieczenia za paczke (500zl) ja mam
    sie o to martwic

    Moje pytanie co teraz robic? Jakie mam prawa jako kupujacy,
    sprzedajacy nie dostarczyl mi sprawnej przesylki, kurier wprowadzil w
    blad zostalem bez niczego, sprzedajacy chce mi odeslac ta sama
    uszkodzona drukarke

    dziekuje za pomoc
    aro

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1