eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawouszkodzona przesylka, brak protokolu, - odmowa reklamacji, slusznie? › Re: uszkodzona przesylka, brak protokolu, - odmowa reklamacji, slusznie?
  • Data: 2007-10-25 01:52:30
    Temat: Re: uszkodzona przesylka, brak protokolu, - odmowa reklamacji, slusznie?
    Od: a...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Hmm... Powinienes spisac protokol. I nie interpretowac bo skoro
    > stwierdziles, ze przesylka jest "zle zapakowana" to dales firmie
    > kurierskiej podstawe do odmowy wyplacenia odszkodowania i co za tym
    > idzie teraz mozesz sie sam wyklocac ze sprzedawca. Gdybys spisal
    > protokol w ktorym napisalbys ze "uszkodzona w transporcie" to
    > sprzedajacy dostalby pieniadze z ubezpieczenia i jak mysle latwiej by
    > sie z Toba dogadal.

    wiem teraz ze powinienem, a kurierowi nic nie mowilem o zle
    zapakowanej przesylce, rozmowa skonczyla sie na stwierdzeniu ze
    drukarka jest uszkodzona w srodku

    > Dokladnie tak ;)

    No wlasnie dla mnie nie jest to oczywiste, poniewaz zawarlem umowe
    cywilno-prawna ktorej szczegoly/warunki specjalne (jelsi istnieja) nie
    wiem jak to nazwac, sa w opisie aukcji - nie ma tam wzmianki o wymogu
    spisania protokolu jako o warunku koniecznym do reklamacji. rozumie ze
    sprzedajacy jest w nieciekawej sytuacji ale wydaje mi sie ze to sprawa
    pomiedzy nim a przewoznikiem a na lini klient-sprzedajacy ja zostalem
    bez produktu za ktory zaplacilem
    w koncu to nie ja dostane te 500zl z ubepzieczenia tylko on nawet jak
    uznaja - czy nie jest to przerzucenie porblemu na klienta?