  • 1. Data: 2002-12-19 17:28:50
    Temat: ustawa o rentach i emeryturach
    Od: "pablo" <p...@p...onet.pl>

    Czy któryś z szanownych grupowiczów mółgby mi pomóc?
    Moja znajoma pobiera rentę rodzinną po zmarłym tacie. Renta ta przysługuje j
    ej do 25 roku życia o ile kontynuuje naukę. Problem powstał w momencie gdy p
    o roku studiów osoba ta zmieniła szkołę. Zus nie wypłacił już renty za miesi
    ąc październik i teraz domaga się zwrotu świadczenia nienależnego za miesiąc
    wrzesień. W ustawie jak w tytule nie znalazłem żadnej informacji na temat ta
    kich sytuacji. Czy ktoś może mnie oświecić czy można jakoś temu zaradzić ?
    Dziękuję

  • 2. Data: 2002-12-19 18:06:21
    Temat: Re: ustawa o rentach i emeryturach
    Od: "Pearl" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "pablo" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    ta
    > kich sytuacji. Czy ktoś może mnie oświecić czy można jakoś temu zaradzić ?

    A ZUS jaką podstawę do niewypłacania podaje?

    --
    Pozdrawiam.
    Perła

  • 3. Data: 2002-12-19 23:19:14
    Od: "pablo" <p...@p...onet.pl>

    > A ZUS jaką podstawę do niewypłacania podaje?

    Jest tylko wezwanie do zwrotu nienależnych świadczeń za wrzesień razem z
    odsetkami w sumie 320 zł.

  • 4. Data: 2002-12-20 07:41:40
    Od: "Pearl" <p...@p...onet.pl>

    > Jest tylko wezwanie do zwrotu nienależnych świadczeń za wrzesień razem z
    > odsetkami w sumie 320 zł.

    To się musisz dowiedzieć.

    Być może nie dostarczyła kwitu o kontynuacji nauki, przechodząc do innej
    szkoły?

    --
    Pozdrawiam.
    Perła