  • 1. Data: 2002-12-19 16:33:52
    Temat: skąd szablon umowy o sprzedaż oprogramowania?
    Od: hubert depesz lubaczewski <d...@d...pl>

    hej
    szuman szablonu umowy o sprzeadż oprogramowania (i stworzenie go, a
    sprzedaż wraz ze źródłami - jeśli ma to znaczenie).
    nie wiecie gdzie mógłbym coś takiego na szybko znaleźć? a może ktoś mnie
    poratuje?

    depesz

    --
    hubert depesz lubaczewski http://www.depesz.pl/
    mój boże, spraw abym milczał, dopóki się nie upewnię, że naprawdę mam

  • 2. Data: 2002-12-20 12:27:50
    Temat: Re: skąd szablon umowy o sprzedaż oprogramowania?
    Od: "darianj" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "hubert depesz lubaczewski" <d...@d...pl> napisał w
    wiadomości news:slrn.pl.b03t7g.t1p.depesz@depeszws.depesz.pl...
> [...]
    > sprzedaż wraz ze źródłami - jeśli ma to znaczenie).
    > nie wiecie gdzie mógłbym coś takiego na szybko znaleźć? a może ktoś mnie

    poszukaj na tej stronie
    http://www.wzorypism.coo.pl/www.wzorypism.coo.pl/Wzo
    ry_pism_dla_kazdego/ukom
    puterowe.html

    darianj

  • 3. Data: 2002-12-20 12:32:25
    Od: "darianj" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "darianj" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "hubert depesz lubaczewski" <d...@d...pl> napisał w
> [...]
    sory nie wysłałem nie cały

  • 4. Data: 2002-12-20 13:30:07
    Od: hubert depesz lubaczewski <d...@d...pl>

    darianj wyrzeźbił(a):
    > poszukaj na tej stronie
    > http://www.wzorypism.coo.pl/www.wzorypism.coo.pl/Wzo
    ry_pism_dla_kazdego/ukom
    > puterowe.html

    zajrzałem.
    pomijając używania javascriptu do przejścia po linku (moja przeglądarka
    nie obsługuje javascriptu, co powoduje, że miałem trochę pracy), to
    wygląda na to, że te wzory od nich są mocno komercyjne (w sensie: trzeba
    kupić cały pakiet "wzory pism"). szkoda.

    depesz