  • 1. Data: 2002-12-19 14:29:45
    Temat: Umowa o dzieło...
    Od: "Maxap" <m...@w...de>

    Hej !

    czy okres pracy na umowę o dzieło wlicza się w ogólny staz pracy ?

    czy pracując na umowę o dzieło mogę skorzystać ze zwolnienia lekarskiego ?

    z góry dzięki za odpowiedź

  • 2. Data: 2002-12-19 15:21:19
    Temat: Re: Umowa o dzieło...
    Od: "Depilator" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maxap" <m...@w...de> napisał w wiadomości
    > Hej !
    >
    > czy okres pracy na umowę o dzieło wlicza się w ogólny staz pracy ?

    nie

    > czy pracując na umowę o dzieło mogę skorzystać ze zwolnienia lekarskiego ?

    nie

    > z góry dzięki za odpowiedź

    Niezamaco :-)

    --
    Depi.

  • 3. Data: 2002-12-21 23:15:05
    Od: Gotfryd Smolik <"G.S. Newsy"@stanpol.com.pl>

    On Thu, 19 Dec 2002, Maxap wrote:

    >+ Hej !
    >+
    >+ czy okres pracy na umowę o dzieło wlicza się w ogólny staz pracy ?

    wKF: na umowę o dzieło nie można pracować, co najwyżej być zatrudnionym.
    Pracuje się przy umowie o pracę (jak sama nazwa wskazuje) :)

    >+ czy pracując na umowę o dzieło mogę skorzystać ze zwolnienia lekarskiego ?

    W celu rozwiązania umowy z przyczyn uzasadnionych lub zabezpieczenia
    się przed roszczeniami z tyt. niedopełnienia obowiązku nałożonego
    przez art. 634 KC ("...jeżeli zajdą inne okoliczności, które mogą
    przeszkodzić prawidłowemu wykonaniu...") - pewnie tak.
    Sądzę że nie o to ci chodziło ;), ale ściśle rzecz biorąc to
    pytałeś o co pytałeś :) ! (tak - wykonawca ma dopilnować wykonania
    dzieła *niemal* za wszelką cenę - jak się wali i pali to może
    nie być ciągany za niewykonanie o ile m.in. dopełnił obowiązku
    powiadomienia że "nie da rady").

    pozdr. - Gotfryd